Solliv forflytter seg

 

God kveld….Begynte med en kaffe inne. For det blåste litt og jeg stod opp kl. 0600. Litt tidlig egentlig. Så satt meg ikke ut da. Men etterhvert så forflyttet jeg meg til inngangspartiet ved døra. Satt en stol der. Så ble en kaffekopp!

 

 

Vasket så litt pollen her og der ute. Alt er gult om dagen og akkurat det er ikke kult! Strøk litt tøy! Etterpå så la jeg meg ned på solsenga for en strekk <3 

 

 

Det ble etterhvert ganske varmt i hagen. Jobbet litt…En kommode som jeg hadde på veranda er moden for søpla. Den driver jeg og slår i biter for så å kjøre vekk til fyllinga. Etterpå ble jeg god og svett og gikk ned til sjøen! 

 

 

Masse vogner og bobiler på plass i det flotte været!

 

 

Fant meg en liten strand hvor det ikke var noen folk..Der tok jeg årets første bad…Herlig altså!

 

 

Ble en flott dag. Etter grillet vi sommerkoteletter her hjemme og spiste resten av potetsalaten fra i går. Deilig måltid… <3 

 

Fin kveld til akkurat DEG

4 kommentarer
    1. en deilig dag ,herlig men disse varme dagene vi fikk i pinsen ,men bade brrrrr ,småguttene badet der vi var i Trøndelag,men det var kaldt ,dei bada til ære fot fotografene så var det full fart på land og i tørre klær,var slik med alle ,dei holdt seg stort sett på land,men sønnen min sa att snøen hadde ligget der for en uke siden,så skjønner det var iskaldt da ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg