Solliv finner energi

Hei dere, da ble det ettermiddag. Dagene går. Jeg tenker at det er viktig å puste med magen. For det er lett å bli stresset. Mye som skjer og vi mennesker er redde for å gå glipp av noe.

Noe får vi energi av og noe tapper deg. Jeg får masse energi av å være ute. Gå tur i skogen. Ved sjøen. Helst alene. Dette gir meg ork til å ta fatt på andre ting. Samme hvor sliten jeg føler meg så blir batteriet ladet opp ved en tur. Det er slik jeg er skrudd sammen. Andre får snakke sitt. Men det er forskjellig mennesketyper og noen får energi alene og noen sammen med andre. For meg er det todelt. Jeg får energi med andre mennesker, men ikke hvis jeg allerede er utladet.

Bildet over her er tatt her på øya. Sjøen gir meg påfyll…Ikke det at jeg må ut med båt. Men å se sjø, lukte, sanse. Finne roen. Jeg rekker ikke sjøen i dag. Men ut må jeg, så får leke skogens hulder…ikke gæli det heller. Ønsker deg en flott kveld…<3

Klem Solveig 🙂

 

12 kommentarer

Siste innlegg