Solliv er trendy

Hei…

Full fart…

Jobb

Tur

Middag

Mamma

Endelig kom jeg ned i stolen. Tok med meg noen blader fra mamma. Gud vet når jeg rekker å lese i dem. Men titter litt på bilder. Første jeg ser nå. Nellikene er tilbake igjen.

Med sine vakre farger og former har nellikene nå blitt en av de mest trendy snittblomstene du kan ha i vasen…

Så tok et bilde fra bladet her. Dere som følger meg vet at jeg elsker nelliker. Og nå er det trendy….Så det så….løp og kjøp…Alle farger. Høye og korte og sett sammen til vakre dekorasjoner eller stilleben med ulike glassvaser med en enkel nellik i hver vase…

#nellik #trendy

14 kommentarer
    1. Håper du får litt tid til avslapping i påsken da.. 🙂 Nelliker er kjempefint..og du ligger alltid et skritt foran når det gjelde trender skjønner jeg.. 🙂 Ønsker deg en fin morgendag <3

      1. Hehe… Der sa du det.. Ligger et skritt foran…er kul vettu…. Haha… 😀Vakre er dem… Blir jo litt styr med det badet i påsken da… Pusser jo opp litt… Men deilig med fri fra jobben.

    2. Ojj., hektiske dager 😀 Full fart skjønner jeg. Har jo forstått at du har sans for nellikk. De har vi omtrent aldri i vårt hus. Madammen har noen traumer fra barndommen som gjør at hun slett ikke liker nellikker. De bladene kan du jo legge på toalettet, det er en grei plass å sitte å bla litt 😀

      1. Ja mange har litt vonde følelser med de her… Men blomstene er vakre… Drar med noen blader inn i senga jeg… Men sovner før jeg treffer puta…..😀

    3. Jeg også liker nelikker..men de blir beregnet som begravelses blomst…og det er jo nå helt feil..for nå er det jo roser som er mest i sånne buketter…Før lagde jeg flotte oppsatser med nellik..i sånn grønn greie….hihih…Kos deg med en ny dag!

    4. Synes det er leit at nelliker har hatt et rykte som begravelsesblomst. Godt at de kommer frem i lyset igjen. Jeg fikk nettopp en vakker bukett hvor det også var nelliker i. Og jeg gledet meg over akkurat det, at det blant annet var nelliker i buketten 🙂
      Håper du får slå ned tempoet litt nå når påsken er her. Nyt livet ♥

      1. Tusen takk… Høres nydelig ut dine blomster… Snart ferie og det blir deilig 💛😀roe ned litt og gjøre andre ting. Blir vel å farte litt på tur til Sverige og sånn… Klem og fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg