Solliv er da litt snål…

Ut på tur aldri sur..Men dette selfie greiene er ikke min sterke side. Jeg ville smile uten å vise for mye tenner…Men men…Resultat ble nesten som en tegneseriefigur.  Samma det….Får være som en er….

Litt bedre…..Hjalp kanskje med den lille gule båten i bakgrunn…

 

Her er brua over til Randholmen. Som er et flott friluftsområde her på Kråkerøy. Nå er det for glatt å gå på disse svabergene og klatre…Så får holde med et bilde.  Dette var litt fra turen i går..Kråkerøy der jeg bor har utrolig mange fine løyper i skogen og ved sjø. Jeg elsker å være ute. Er utemenneske..Det er da jeg føler jeg lever..Sanker inn energi og påfyll.  Det er jo livet mitt.  Ute i det fri..Alle andre steder føler jeg meg litt innestengt. Men kan jo ikke være ute hele dagen nå på vinteren. Sånn er det bare…. #ute natur #blogg

12 kommentarer
    1. Se der ja 😀 Nå peiser du på med selfier 😀 Dette blir bra 😀 Skjønner jo etterhvert at det vrimler av turløyper rundt om der du bor. Veldig fornuftig at du ikke tar sjanser på glatta. Liten vits med “himmelbilder” om du har ramla bakover på rygg og knipsa i vanvare 😀

      1. Må jo trene litt på det.. Selv om man ser litt nedsnødd ut 😀 viktig å vise h en bloggeren Solliv er også da… Glatta er jeg redd for.. Da jeg tryna på sykkel for 3 år siden og fikk 3 brudd i bekkenet… Så klatre i fjell nå… Gjør jeg ikke…

    2. fikk ikke legge igjen komentar på innlegga mine nå,så jeg svarer deg her jeg :=) ferskosten ble god og jeg kan tenke meg den blir ennå bedre med gressløk,hadde det ikke i hus,dette kan spises på skiva,lompa ,som dressing til salat eller til fisken :=) artig å lage selv,må bare la mysen renne av melka natta over :=)

    3. Ha-ha…Ja, det har blitt noen lekre selfier her også! Vi går ei fin tid i møte nå – med mer uteliv. Jeg går litt i dvale i november og desember, men nå begynner jeg å våkne til liv igjen. Leste innlegget ditt om lillafargen også. Ja, den er litt rocka – og fin!

      1. Tusen takk.. Prøver å holde meg oppe disse månedene å jeg.. Mye ute så våkner vel av det kanskje..
        Selfie er jo helt håpløst.. Ser ikke ut i måneskinn.. Hehe… Men må jo bare prøve 🌷lilla himmel rocka skikkelig..

    4. Blir en del artige selfier ja 🙂

      Jeg har lært meg å tenke på at jeg smiler til noen, og da gjerne mannen min, når jeg tar selfie. Og ikke minst at et smil gjør seg stort sett godt. Bare fint å “vise tenner” 😉
      Du er flink til å være ute! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg