Smågodt

Hei og god formiddag denne søndagen i siste dagen i vinterferien. Det merkes på blogg. Lite trafikk.

Jeg lager meg en restegenser. Oppskrift? Neida, det bruker ikke jeg vet dere. Strikka siden før jeg begynte på skolen. Dette kan jeg. Hadde så masse ullgarn liggende. Så da blir det striper. Det tynneste garnet bruker jeg dobbelt. Masse forskjellig garn. Sammensurr av farger. Blir enda mer enn dette.

Kjøpte  meg et svensk interørblad på togstasjonen her om dagen. Jeg var jo på tur. For å komme til Tønsberg fra meg er det mye logistkk. Først bruker jeg bilen og parkerer i Fredrikstad. Jeg bor jo på landet. Så tog til Moss 25 minutter. Så må jeg gå fra togstasjonen til fergekaia i Moss. Så ta Bastøfosen over med ferje fra Moss til Horten. Det tar 30 minutter.  Så finne en buss i Horten som går til Tønsberg. Disse bussene går fra rutebilstasjonen i Horten. Noen kjører ned til fergekaia. Jeg lasta ned enn app på telefon over disse bussrutene. VKT et eller annet. Denne bussen brukte vel ca. 35 minutter.

Så tenkte det var greit med et blad å titte på. Nå trendy. Naturen inn i stua. Stooooooore planter inne asså.

Nå kommer sola. Deilig. Så da får jeg finne på noe i dag også ❤️

Snakkes, klem Solliv.

#blogg #interiør #strikk

10 kommentarer
    1. Det blir nok en stilig genser, fine farger og striper er jo alltid tøft ! Lurt å ha litt å lese i om man sitter på tog eller buss og så er det fint å finne litt inspirasjon i blader 🙂 Sola kom litt utpå dagen her, vi var ute på formiddagen og da var det tåke :)) Ha en fin kveld <3<3

      1. Tusen takk. Blir litt artig.. Stor og vid med litt korte ermer tenker jeg.. Har jo det klart i hodet mitt. Liker god de svenske bladene her. Kjøper de alltid når jeg er over grensa. Mye å tiite på. Sol og nydelig her i dag. Vaska bilen før jeg gikk på tur 😀

    2. Fine farger da 🙂 Spennende å se når den blir ferdig 🙂 Du har litt av en tur for å komme deg til Tønsberg ja, nesten like greit å tatt om Oslo kanskje? 😀

      1. Tusen takk.. Kjempespennende for dette har jeg i hodet og skal ned i et strikketøy og bli en genser… Hehe.. Laaang reise.. Men jeg elsker å være på tur og masse å se på.. Hvis det er fint vær… Helt klart enklere om Oslo.. Tar tid dette å… Men litt ferre bytter. 😀

    3. det blir en fargerik genser,lurt å lage en restegarnsgenser :=) store planter er fine i store stuer med vindu ned til gulvet,passer ikke i min lille stue :=) så her er det små grønne i vinduskarmen

      1. Tusen takk. Jeg titta i garnet mitt og det var mye. Så da kom ide i hodet mitt. Liker ikke strikke gensere.. Har blitt lei.. Strikka utrolig mange da jeg var yngre. Men nå er jeg litt kreativ om dagen og har god tid.. Enig passer i store rom med mye vindu. Må jo ha lys… Men grønne planter er fint.

      1. Tusen takk… Her strikkes det fra et bilde jeg har i mitt hode 😀litt gøy det da… Liker egentlig småstrikk best 😀 men har stort garnlager 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg