Småfuglene venter på den nye fuglematen…

Fuglemat

Over her så linker jeg til forrige innlegg. Hjemmelaget fuglemat.

Ser ut som det er gulspurver….De lukta nok den nye maten. Den henger jeg opp i morgen..Det har snødd i hele kveld. Og fuglene er ikke mye ute i matfatet nå skkurat. Slapper vel av et sted….

En gammel kaffekopp ble forma til denne meisebollen..

Ellers så er jeg skuffa over rettssystemet i dag. Synes det rett og slett er spill for galleriet. Jeg mener ikke noe om Jensen er skyldig eller ikke skyldig.. Men systemet!

Kos dere med kvelden….Nå skal jeg lese litt blogger ❤️

#blogg #småfugler #skuffelse #fuglemat

8 kommentarer
    1. Godt du tar vare på fjærbelagte venner. 🙂 Har ikke fulgt med på den saken. Men det har tatt veldig lang tid, og juryen har ikke forhasta seg. Da bør fagdommerne holde seg unna 🙂 Lest en god del blogger også. Men har merket at svært mange har slutta å kommentere mine innlegg. Vet ikke om andre merker det samme ? Kanskje fordi mange lager fler innlegg enn før?? litt rart 🙂 Men du er flink, sånn at det er sagt 🙂

      1. Fsgdomnerne burde ha respektert juryens kjennelse… Det ble bare rart..
        Var lite kommentarer i går.. Over hele fjæla synes jeg.. Mandag er dårlig Blogge dag.. Folk er slitne denne dagen.. Kommer også ann på tidspunkt man legger ut.. Og hvilken dag i uka det er… 😀Jeg kommenterer mine faste… 😀Gratulerer med mega flott plass i dag. 😀

    2. Jeg tenker også å lage fuglemat. Det er ikke særlig med snø her, men jeg vet at fuglene sikkert vil sette pris på mat likevel. Jeg har aldri gjort sånt før, laget selv altså 🙂

      Ja, den der Jensen saken, den er ikke lett å forstå seg på. Virker som det er mye personlig ute og går der. Hva er poenget med jury og alt det arbeidet de har lagt ned, når de likevel blir overkjørt og ignorert?

      Jeg følger ikke så mye med i nyhetsbildet. Har ikke energi til det, men datteren min gjør det, og hun holder meg oppdatert. Hun tenker å studere juss, så da er jo dette midt i hennes interessefelt.

      1. TUSEN takk… Koselig med fugler og mat…
        Jensen saken er vanskelig… Med den måten det ble gjort på er spill for galleriet… Hmm..
        HER HAR DET SLUTTA Å SNØ 😀 blir en tur ut nå 💞klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg