slangen var bra den

 

God søndag…

 

Deilig vær – jeg har sittet ute med kaffekoppen min. Det var deilig å nyte kaffe og sol! Nok en fin dag å nyte. Sommerdag i går også – du finner bilder av dagen HER Men før det så testet jeg den nye hageslangen min, litt om den HER Denne var super, slipper å bære kanner rundt her! Slangen tilpasser seg og når du stenger vannet så kveiler den seg opp av seg selv på en måte!

 

Har alltid synes det er så mye styr med disse hageslangene – kveile ut og kveile inn! Her setter du på vannet. Vanner det du skal og slår av vannet og slipper denne jobben med å surre hageslangen tilbake på trommelen. Beste kjøpet hittil i år! For det er rundt ved veranda jeg har mest som skal vannes. Skal jeg vaske bilen så bruker jeg bare den gammeldagse! 

 

 

 

Nå i dag blir det å slappe av mest mulig å være på noen turer! Det blir aldri feil! Pusle littegrann her inne først og så bare nyte dagen! Ønsker deg en fin dag der du er! Kos deg og lade batteriet! 

 

Hva passer bedre enn Inger Hagerup i dag – “Se sommeren har gode ting å gi oss. Den ser på oss med sine blomsterblikk”.

8 kommentarer
    1. Takk for tipset om hageslangen.
      Jeg er også frustrert over hageslangen som det er ett styr med.
      Så denne må jeg spandere på meg altså.
      Nydelige dager vi har nå. Bare å nyte.

      1. Denne burde du kjøpe altså…Blir 15 meter med vann i og når du skrur av vannet så krymper den sammen og
        lett å plukke opp! Fin dag videre, helt nydelig.

      1. Denne her var veldig fin! 6 meter og med vann 15 meter! Passet rundt ved veranda her..suveren.
        Mange forskjellige valg når det gjaldt vannspruten…Løp og kjøp…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg