blomster er alltid fint

 

 

God dag!

 

Snart er det helg igjen! Denne uka gikk fort! Dagene fyker av gårde og ting skjer. Vært ute i hagen og klippet gress, med sånn kantklipper. Må gjøres, for det blir pjuskete hvis man hopper over denne! Endelig sol og sommer og blomster både her og der! Deilig..

 

 

 

 

Kjøpte meg ny hageslange i dag også! Trengte det ikke, men jeg har sett reklame på denne og fikk lyst på den! Så da dro jeg den med meg, kjøpte på Europris! Ikke pakket ut enda, men tar det senere. Ville jobbe litt med kantklipper først! En ting om gangen – det er slik jeg liker å jobbe! Etterhvert gå meg en tur og så blir det middag senere! Prøver å titte innom hos dere når jeg rekker! Tittet litt nå og så tar jeg en runde i kveld igjen! 🙂

 

 

Jeg gir deg en klem fordi du er til.

Fordi du er god, gir jeg deg to.

Jeg gir deg tre klemmer en dag du er lei, men også fordi jeg er glad i deg. 

 

18 kommentarer
    1. Tusen takk for alle klemmene 🙂 det varmer…… og du er flink til å jobbe ivei! Jeg har også jobba i hagen idag – grassklipping og litt vanning i krukker som ikke har stått under regnværet! Klem 🙂

      1. Tusen takk, koselig med klemmer. Masse å gjøre ute altså..jeg må bare ikke stresse å bli lei.
        Skal snart male litt også! Men gresset gror og må stelles. Blomster er koselig, ordner litt hver dag der også! Kjøpte litt frø i dag også – nå kommer varmen så sår i vei jeg. I morgen tenker jeg.

    2. Jeg har også vært ute og planta litt i noen krukker. Skulle også tatt en runde med kantklipper. Men rakk ikke det idag.
      Formen er ikke helt på topp heller, regner med at det er litt bivirkning etter at jeg tok andre vaksina i går. Har det best under pleddet i kveld.

      1. God kveld! Du får hvile deg masse i kveld! Flere som har litt dårlig form etter vaksina, så får håpe det går fort over!
        Ikke noe greit å være uggen.
        Jeg har enda ikke hørt noe om vaksine for meg, men kommer vel etterhvert!
        Ønsker deg en fin kveld og god bedring! 🙂

    3. Tusen takk for klemmene! 🤗 En sånn slange har jeg også, og hatt den i ca tre år. Helt super siden den trekker seg sammen og tar liten plass når den er tom. 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg