Skrue (les solliv) sin oppdatering..

Januar er snart historie…Det er virkelig bra..for den måneden suger og er skikkelig råtamåned. Flere regninger enn lønn…går ikke bra. Når man jobber ønsker man også å kjøpe seg litt også da. Ikke bare se pengene går ned i et stort høl. Gulerota mi var denne anorakken. Hatt lyst på den lenge. Og nå bestilte jeg på nettet.  Faktura kommer om 14 dager. Så da har jo ny lønn kommet inn. Salg var det også. Ikke sponset dette altså. Ingen butikker her jeg bor som hadde denne type anorakk. Så ble netthandel.

Elsket fargen og stoffet med det samme jeg åpnet pakka..Er så fornøyd.

Ny lue må det bli også. Fant ikke den grønnfargen på dette garnet fra Panduro. Men ble turkis. Ikke verdens beste bilder, tatt med ipad.

Så da hopper Solliv fornøyd avgårde på turen sin. Bruker ikke denne anorakken i dag.. Litt kaldt for den nå…men GLAD er jeg jaggu..

Var ikke det gladnyhet herfra skrue da….spare spare spare…Og jeg har vært flink i januar altså…kokt supper på spiker og sånn ❤️Eneste jeg har kjøpt av klær er en strømpebukse til 39….

#anorakk #skrue #spare

16 kommentarer
    1. Hehehe, jeg hentet pakke med garn og pinner i dag. Salg på alt sammen, og faktura så pengene er på plass når den skal betales. 🙂 Noen ganger må man… Kontoen er ikke helt tom, og alle regninger er betalt, men det skal jo handles litt mat og sånt utover i februar også. Pluss at noen har bursdag. Økonomisk planlegging. Strømmen sluker mer enn jeg liker, men noe varme må man ha på. Frosne vannrør kan koste mye.
      Anorakken var veldig fin.

      1. Da er vi to… Må være streng.. Jeg har også har penger til mat. Men januar er bare grusom. Så jeg flyr ikke ned restaurantene i byen akkurat nå.. 14 dager på denne anorakken også.. Kosta ikke noe mer. Og salget slutter på lørdag. Så da måtte jeg bare. Ha en super kveld. Kos deg med garn og pinner.

      1. Utrolig fin.. Nå var det salg.. Så du burde passe på. Mange fine farger. Sett på den veeeeeldig lenge jeg… Enda finere enn på bildet. Og virker solid..

    2. Flinke du 😀 Og gratulerer så masse med ny anorakk 🙂 Nå går det fort mot vår, så det blir vel stunder å bruke den 🙂 Må jaggu gratulere med fast plass på blogglista også 😀 Du er dyktig 🙂 Ha en riktig god fredag og inn mot helg 🙂

      1. Tusen takk. Så hyggelig.. Liker meg på den lista. Da er det sikkert noen som liker meg og min blogg tenker jeg.. Men plutselig så detter man ut igjen…

    3. Først, har du vunnet den øverste lua i Frodiths julekalender?
      To, det er kjipt når pengene ikke strekker til.. men nå er det ny måned, og nye muligheter. Håper virkelig du får masse igjen på skatten i år 😉
      Nydelig farge på anorakken, hele var fin – og snart er det vår og anorakktid 😀
      Kos deg med nytt strikkeprosjekt, og håper du får en topp fredag 🙂

      1. Tusen takk så hyggelig.. Ikke sant. Skattepenger får vi håpe på. Herlig. Anorakk var utrolig fin. Ble glad i den.
        Lua har jeg strikket selv. Fikk garn til jul. Og da ble det den. Samme garn som det turkise. Utrolig herlig garn. Nå blir det lue med flettemønster. Ikke sånn baggy type som den rød. Skal ha den til anorakken.

    4. Jeg elsker turkis! Og anorakken så også kjempefin ut! Her er det ikke shoppet noe i januar… er lenge mellom hver gang jeg er på shopping nå. Savner det.

    5. Kjempe fin! jeg er blitt veldig glad i anorakken jeg fikk til jul…deilig på tur…Det er jo så surt at det skal være så mye salg akkurat i januar!! når lommeboka er slunken….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg