Skrinet med det rare i

 

Her er det hjerter og snøkrystaller som har blitt strikket og heklet – mange år tilbake! 

 

Det skal pyntes et tre og da er det stas med hjemmelagde ting også!

 

🧶🧶🧶

 

Ønsker dere alle en riktig God Natt – litt bilder fra Gamlebyen her: Hjem til jul og Med stillehavsøsters så blir det jul + nisser ❤️❤️

 

Ble bare et lite innlegg dette, folk er opptatt med å lage jul i heimen og lite tid til annet! Selv orker jeg ikke styre så mye med slike sysler etter jobben! Da blir det mest å gå noen turer og slikt..🎄Og det er flere enn meg som går i ring…Se bildet nedenfor! 

 

14. desember har det blitt…

 

12 kommentarer
    1. Husker jeg fikk slike flotte brikker av deg – noen år siden 🙂 Jeg har de ennå! Nei en trenger ikke styre så fælt rett og slett… 🙂 Lag deg en fin fredag! Her øser regnet ned nå…. Blir glatte turstier og slikt en stund fremover… 🙂

      1. Tusen takk, styre mindre og ha fine dager. Det er det beste 🙂
        Før så hadde jeg store selskaper til jul, det er det slutt på.
        Folk er borte, døde, og gamle og familien er jo ikke som før når man er skilt..
        Hjemmelagd er topp, koselig å høre. Jeg bruker mine til kaffekoppen hver dag! Klems <3

    2. Koselig med hjemmelaga pynt som gir minner <3 jeg går ikke i ring – nå har jeg tatt meg litt fri fra julestrevet også! Deilig! Det nytes… <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg