Hjem til jul

 

God kvelden…

 

Hjem skulle jeg og jul blir det..Men skal på jobben flere ganger før jul og mellom jul og nytt år også! Men synes jeg er heldig, knakende fin vei hjem fra jobb..Gjennom en vakker pyntet Gamleby! Hvem flere enn meg kan vise slike bilder av arbeidsveien da? Ikke mange vil jeg tro..

 

Øverste bildet er Glasshytta i Fredrikstad..Her lages det mye fint, og topp å få slike gaver til jul 🥰 

 

 

Tittet inn bakveien til en restaurant..Sånt er koselig synes jeg..

 

 

Vindebroen i Gamlebyen. 

 

 

Koke suppe på en spiker har jeg gjort mange ganger i livet. Og gjør det fortsatt…Selv om jeg har jobbet i 40 år!  Men koke suppe på en elg har jeg aldri gjort! 

 

 

Veien inn til Gamlebyen!

 

 

 

Et butikkvindu! Gaver for alle…Stor og liten, kvinne eller mann!

 

Nedenfor er også fra butikk, Galleri Mimosa. Den lekreste interiørbutikken du kan tenke deg! Hvis du liker alt som er dyrt, nytt og lekkert og trendy! 

 

Det var min gåtur gjennom Gamlebyen i Fredrikstad. 13. desember 2023 🎄jeg kosa meg og håper du også fikk litt sånn “gammelbyfølelse”.

 

Byliv

 

14 kommentarer

Siste innlegg