Skaublære

Hei og god fredag, akkurat ferdig med arbeidsuka. Kjenner at hodet holder på å smuldre opp. Men sånn er det noen ganger. Lyder og støy tar på min helse. Og er man på jobb, så er man ikke alene. Men går bra, jeg må bare hente meg inn igjen. Og da blir det skauen. Og det går fort 3 timer når jeg er ute og trasker. Skal titte rundt seg, hvile seg litt. Litt å drikke på. Dere vet, lommene fulle av energi. En liten flaske med vann.

Men jeg drikker også et glass vann før jeg går. Pluss en liten lommelerke med vann i lomma…Men jeg sliter. Blæra sliter masse…og det begynner å trykke på. Blir desperat. Synes det rett og slett er slitsomt noen ganger. Sitte ned i skauen på huk er ikke greit. Og det er ikke alle steder det er offentlig do langt inne i skauen. Jeg må jo ha vann når jeg går. Uten blir det fort utmattende….kanskje går jeg for langt…Desperat…noen ganger…:-)

Kjenner du til dette, eller står du av…De siste meterne opp til huset og frem med nøkkelen og river av meg klær. Det er slik det er 🙂 himmel og pannekake hver gang lisssom…hmmmm…Hvitveisbilde jeg tok med mobil på turen i går.

#skaublære

10 kommentarer
    1. Jeg kniper hardt, men om jeg må da setter jeg meg ned der og da:))) men har ei venninne som ikke klarer å ta av seg buksa i skogen, da tisser hu heller seg ut.

    2. Ojjda, her kom det mye “på trykk” for å si det sånn… Det er vel kanskje litt enklere for oss menn. Men jeg har ei artig blære. Som kan være snill og grei når vi er ute på tur, men så snart jeg er utenfor døra hjemme, så må ingen stå i veien…. Ha en flott ettermiddag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg