skal jeg la meg undeholde i kveld?

 

Fredagskvelden! 

 

Mange år siden jeg tok gullrekka, men kanskje jeg gjør det i kveld! Litt selskap i TV noen ganger. Høre litt stemmer og se litt mennesker! Ikke vært noe sted i dag, bare gått tur, men møtte ikke på noen! Kaldt og surt og nordasno, men ut må jeg jo! Selv om jeg har gått veldig mye disse dagene her! Så man ut og gå allikevel, synes det faktisk er litt deilig jeg når det river litt i nesa! Kjenner kulde der man ikke er kledd, vinter dette!

 

 

Jeg følger med på julekalenderen fra Gamlebyen, men glemmer nesten innholdet på grunn av jeg skal se hele tiden om jeg kjenner meg igjen! Men slapper vel av etterhvert…

 

 

Fint på elva i går, nesten helt blikka. Det er slik at man blir litt overveldet for jeg synes det er så vakkert. Så etterhvert kommer ferja om man tar ferje til Kråkerøy og så rekker man en liten tur på butikken og håper man ikke møter kjente. For tiden er knapp for siste etappe ble det buss, greit det i kulda for dagen blir lang! Og man setter pris på å komme hjem etter slike dager!  Tidligere innlegg i dag finner du her: Hus og hjem og fototips Da sier jeg bare god fredagskveld! Nyt den og finn roen…

 

 

Klem herfra Solliv – takk for akkurat DU er innom! ❤️

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Litt godt med den kalde tiden, men det gjelder å kle seg godt. Ha en finfin lørdag. Jeg har enda ikke fått sett kalenderen, men det må jeg jo snart begynne med!!!!! God helg 🙂

    2. Godt å være ute i kulda – og skikkelig deilig å komme inn! Jeg ser alltid på gullrekka når jeg er hjemme – liker NorgeRundt og Beatforbeat….! Klem <3

    3. Ser programmet på tv jeg også , ble en pause nå når jeg er hos datter men fortsetter nok i morgen ja du hår og går og det er sundt skulle vært flinkere eg også 😉håper du koste deg med gullrekka

      1. Tusen takk, gullrekka var fin og det er mange år siden sist jeg så denne. Så var koselig.
        Deilig å gå helt klart og man kommer frem uten bil og det liker jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg