Så var det slutt for i år

 

Alltid litt trist når campingen er stengt for sesongen! Vognene er borte og bare plattingene får lov til å være på plass. Nå er det stengt! Åpner vel rundt påsken neste år…igjen..Hvis verden er i vater <3 

 

 

Porten ned til hyttefeltet er stengt!

 

 

Brygga (badetrappen) er tatt opp…liker det ikke altså..

 

 

Men sjøen er der og jeg så faktisk ei som badet i dag, men jeg har ikke sesong på vinteren..Det er ikke min greie her i livet. 

 

 

Nå er det slutt og vann og kloakk blir vel også stengt av etterhvert..dette er sommerhytter… og et annet innlegg fra samme tur finner du her: Hestejente jeg??? 

 

En sesong er over… trist for meg og må være veldig trist for dem som har hytter og vogner..Eller kanskje det er litt deilig også! 

10 kommentarer
      1. Ja.. Sen høst og vinter er kjedelig.. Så er som deg.. Livet for meg våkner litt mer når campingen åpner igjen…liker ikke glatte veier å holke.. Man blir litt innestengt da.. Får håpe det er leeenge til 😀

    1. Sommeren er definitivt over for i år.
      Her er det en del som vintercamper, men mest oppå fjellet der de kan stå på ski.
      Nyt lørdagskvelden!🤗

    2. Høsten er en sånn tid…. ting tar slutt lissom…! Jeg føler veldig på at det er en helg igjen med bobilen før den skal i hi….! Da er all den moroa over for i år! Blir mer aleine i vinterhalvåret lissom…..! Men – så blir det desto mer stas når våren kommer da! 🙂 klem

      1. Tenker på deg – nå er det snart ferie for bobilen en stund..Veldig rart det der..
        Skulle aldri ta slutt egentlig…Man blir sikkert litt rastløs til og begynne med nå utover…Det
        hadde jeg blitt i hvert fall..
        Men du har jo blitt farmor så masse kos blir det utover hos deg – det er kos det <3
        Klem..

      1. Ja, får kose seg med høst og vinter og hygge seg mer inne..For kan ikke være ute 10 timer hver dag på
        denne årstiden. Det orker ikke jeg..Nok å pusle med inne også. Får mer ro over seg og det kan være deilig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg