Hestejente jeg???

 

God kvelden…Tida fløy igjen fra meg…

 

Litt sånn hasteoppdrag ut til mamma så da gikk timene. Men sånn er det..Men jeg har gått tur i nydelig høstvær, utrolig deilig! Jenter er kanskje litt sånn delt, enten så er man hestejente eller så er man det ikke! Jeg er det overhodet ikke, for store dyr for meg! Aldri ridd eller sittet på en hest eller noe med hest å gjøre, enda jeg har bodd på landet! Men har aldri hatt den interessen..skuffe møkk og jobbe med hester for å kanskje få råd til egen hest selv! 🙂

 

Jeg har spilt på hester, selv om jeg ikke gjør det ofte! 

 

Men de er fotogene dyr – det skal dem ha! 

 

 

Nydelig natur og hest og trær gikk i ett i dag…

 

 

 

Flott her på øya og jeg liker slike veier og stier..

 

 

De var tørste, jeg lurte på hva det var i den bøtta, men det var vann! 

 

 

Håper du har kosa deg denne lørdagen…kanskje det kommer et innlegg til, har flere bilder fra dagen!

6 kommentarer
    1. Hester er fine dyr – på bilder som dine – ellers er de altfor store! Jeg har vel muuuuligens ridd en gang – i lekeland i Skien, som tolvåring elno….! Ellers ikke min interesse heller! Klem <3

    2. hester er vakre dyr ,men hestejente er ikke jeg heller ,prøvde å ri på hest som lita jente før jeg kom til Norge,jeg falt av og fikk smerter i ryggen ,ødela nok noe for jeg har alltid vært stiv i ryggen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg