rosene gikk i søpla

 

God morgen….:-) snart helg. Kanskje må det kjøpes inn nye blomster. Liker blomster og synes hjemmet mitt blir mer innbydende med blomster rett og slett. Selv om det ikke renner ned av folk her..Så pynter jeg for meg selv. Jeg er en viktig person i mitt eget hjem. Blir feil å kjøpe blomster bare hvis og når man får gjester. Være din egen gjest. I ditt eget hjem. 

Det er koselig med blomster i vasene synes jeg. Men de bør være friske! Når dem får det litt matte pjuskete fasongen så er de klare for søppelbøtta. Roser holder ca. 1 uke. Da er de overmodne! I hvertfall de jeg kjøpte til 59,90.

 

Vet jo aldri hvor lenge de har stått i butikken heller. Sagt det før og sier det igjen, Er ikke mine favoritt-blomster. Men friske blomster er fint uansett! Men dere Nelliker er mine blomster. Bare så fine. Så enkle å ha med å gjøre. Krever egentlig ingenting på 3 uker. Bare står der og er vakre. Blomstene sine det! Liker <3 Les gjerne litt om det her: Endelig Nellik  – de her stod vakre i 3 uker! Kjøpte en bukett til fra samme butikken. Bare noen dager senere…Herlig! Jaja, du får kose deg videre…:-)

 

Kvinner må lære at ingen gir deg makt. Du bare tar den.

8 kommentarer
    1. Jeg har en bukett overmodne roser jeg også, men har ikke orket å gjøre noe med dem enda. De er hvite disse, og de var faktisk litt fine selv om de er overmodne. Kjøpte dem for samme prisen som du har kjøpt dine 🙂
      Er veldig enig i det du sier, at du kjøper blomstene for deg selv. Det gjør jeg også. Det gir en egen ro med fine blomster som pynter opp hjemme. Og hvis jeg bare skulle hatt blomster når jeg har gjester, ville det ikke blitt så ofte. Når jeg får gjester, så stresser jeg med helt andre ting 🙂
      Ha en herlig onsdag ♥ Klem

      1. Tusen takk, nei må pynte for seg selv helt klart. Sånn er det jo. Vi kjøper blomster til oss selv for oss selv 🙂 Gjester er det sjeldent her. Så da hadde det vært trist hvis jeg ikke skulle pynte for meg selv…Ha en fin dag da…:)

    2. Begynner å bli litt slappe mine roser også nå, men de har stått i 3 uker da. 🙂 Rosene vi kjøper på Coop Extra holder av en eller annen grunn veldig lenge. Ihvertfall når jeg setter de kaldt om nattan. 😉
      Koselig med blomster. Og hvis jeg skulle ha blomster bare når vi har besøk, da hadde det ikke vært mange blomster her 😀 Ønsker deg en fin dag! Klem

      1. Så bra da..Mine roser stod i en uke. Da var de slappe. Men de var i stua hele tida. Men lavere temp på natta da…Blomster er livet og fyller huset med varme <3 klem til deg.

      1. Jeg også er glad i alt av blomster. Men liker variasjon også…<3 Og roser blir fort litt pjuskete her hos meg. Kanskje det er for kaldt her inne…..hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg