endelig – nellik i huset igjen

 

God aften der ute. Jeg sitter og venter på fiskegryta skal bli ferdig. Tror den blir god! Får ta noen bilder etterhvert 🙂 Tulipaner og roser er vakkert, men jeg bare elsker nelliker. 

 

Måtte en tur på butikken. Tok Rema i dag. Vi har mange butikker i nærheten her. Så bytter litt. Angrer ikke på det da. For Rema og og Europris ligger vegg i vegg. På Europris var det nelliker til 19,90 for en bukett! Kunne egentlig kjøpt 2 – for de var i mange flotte farger. Og etterhvert tenne noen lys i krukker og staker..Men først middag, så tur nr. 2 i dag etterpå…! 🙂

 

Liker egentlig alle fargene de kommer med! <3 

 

Ikke verdens klareste bilder, Men samma det. Dere skjønner hva jeg mener de er vakre! <3 De fineste….

 

Å vente på en glede er også en glede!

12 kommentarer
    1. For meg er tulipaner de vakreste… Men det er hverdagsluksus med friske blomster i hus på denne tiden av året. 19.90… da kan man jo unne seg en blomsterkvast.

    2. Vakkert 😀 Nellik er nok ikke den mest populære blomst her i huset. Det har nok noe med barndomsminner å gjøre 🙂 Godt du koser deg.. keep on the good feeling 😀

    3. Blomster er litt koselig. Jeg kjøper det aldri, men fine å se i butikken og ute i naturen 😀 jeg er en raring sånn. Bryr meg ikke så mye om sånt, og dreper de alltid. Men pene er de 😀 Jeg skal kjøpe ny mobil eller nytt kamera. Lei slørete bilder og ALLE mine blir det nå 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg