Rikets tilstand hos Solliv

Hei, i dag blir det rufsete vær. Meldt både regn og masse snø. Akkurat nå  snør det.

Jeg pleier å komme med en liten oppdatering på søndagskveld hvordan uka mi har vært…rakk det ikke. Så tar det i dag i stedet. Det ble bakst på søndag. Kanelboller. Ble godt. Spiste 1 og putta resten i fryser.

Hjertelua mi ble ferdig. Den er skikkelig turkis. Bildet lyver nok en del her..Ble fornøyd jeg.

Alle løse stuetepper ble banket i snøen. Først dette her på fredag og resten tok jeg i går. De ble utrolig myke å gå på.

Turer ble det også..Ganske kaldt i forrige uke. På det kaldeste 17 minus. Men jeg var ute hver dag. Det gir meg energi og overskudd. Her er et bilde fra ei brygge på Alshus. Det kom en del snø i forrige uka. Så ble ganske mye trim med snøskuffa.

***********************

På økonomifronten fortsatt ganske tøft. Da januar er en måned med mer regninger enn inntekt. Så dessverre lite besøk ute på restaurant. Jeg liker å ta meg en tur ut en gang i blant. Meeeen…spiste stort sett fra fryseren. Mat nok. Men litt stusselig.

Men får håpe det blir bedre i februar…Ballonger er glede. Så da avslutter jeg med hipp, hipp og ønsker alle lesere en flott DAG.

Ny dag og ny uke…klem Solliv ❤️

#blogg

10 kommentarer
    1. Kanelbollene ser jo bare helt nydelige ut.. (vi kaller det kanelsnurrer, men samma det..hehe..) Har vært flink med mye du da, fra rengjøring til turgåing.. Likte godt den lua ..også var det flotte bilder i innlegget her 🙂 Håper du kan kose deg med å spise på restaurant utover våren da…du er jo så flink med sparing så litt overskudd får du nok snart 🙂 Klem <3

    2. Tusen takk. Sier kanelsnurr jeg også.. Bytter på.. Og kanelknuter. Lager det også. Men da knyter man på en måte.. Ble litt av hvert.. Mye hjemme når man må spare på kronene.. Så da får man gjort litt her hjemme… Hehe.. Blir bedre utover.. Men januar er ikke snill… KOS deg videre med dagen…

    3. selv om januar er en måned på sparebluss så hadde du jamt over en fin uke uansett :=) middag fra fryseboksen skal vi ha frem til sommeren ,men vi kan alikavel unne oss et måltid ute en gang i blandt :=) hua di ble kjempefin ,ikke lett å få fram den rette fargen ,men tar en den ut å tar bilde når den ligger på snøen ,blir fargen ofte med som den skal være synes eg :=)

      1. Tusen takk.. Uka ble fin den. Ja. Må spise seg ut av fryser. Men koselig å spise litt ute en gang i blant. Se litt folk. Det var kjekt å ta bilder mot snøen.. Lua ble fin og
        bruke.. Så tenker jeg lager meg en til. For jeg har garn igjen.

    4. Går bra med snø/sludd/regn ute når det er kanelbollehimmel inne 😉
      Lua ble kjempefin – du er flink 🙂
      Jeg nekter å snakke om økonomifronten her hos meg, for den er ikke noe å skryte av for øyeblikket.. TELLER dager til neste utbetaling, om 2 uker..
      God kveld til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg