regnbue over Fredrikstad i går

 

Den begynt litt sånn puslete, men vokste etterhvert. Men da var jeg i bilen på vei hjem og kunne ikke ta bilde. Hadde jeg vært mer tålmodig da jeg gikk hjemover over brua over til Kråkerøy så…Hadde vært hos frisør..Litt mer styr enn vanlig der nå. Antibac i flere omganger. Vasking mellom hver kunde. Nye håndklær og forkle til hver kunde. Ingen blader, ingen drikke å få, ingen mobiltelefonbruk! Ikke ta på noen ting…..Så endelig ferdig der, så ville jeg bare hjem. Da var klokka langt over 20:00 🙂 Men friserdama mi er verdens mest hyggelige menneske <3 glad i henne altså…

 

 

 

Nydelige blomster her. Nesten så søtt som en brudebukett! <3 

 

 

 

Vakkert, men ikke mye folk ute. Folk holder seg mest mulig hjemme enda. Kjenner meg igjen. Har stort sett bare vært hjemme jeg å. Bare i matbutikker. Ikke handlet klær og gått i kjøpesenter. Eller tatt ferje, buss eller tog! Gått i skogen her hjemme…

 

 

 

Sulten som en skrubb. Gått tur ved elva og etterpå ble det spaghetti med kjøttsaus her i heimen. Smakte godt. Så etterhvert rydde vekk og slappe av litt kanskje. Det har skyet litt litt så vet ikke om jeg gidder å fly ute noe mer i dag. Skarpt i lufta! Oppgaven min om bygg finner du: HER 

 

 

ORD ER BYGGESTEINER. DE KAN NYTTES TIL BORGBYGGING ELLER TIL BROBYGGING…

12 kommentarer
    1. Kjempeflott innlegg og bilder 😀 Regnbuer endrer seg fort, og når det er som mest spektakulært, er man som regel ikke klar for å ta bilde….

      1. Tusen takk, stille og rolig i byen i går ja. Men folk er nesten ikke å se…Lurt å bestilt for det er jo en del som skal klippe seg og stelle håret nå 🙂

    2. Her er folk litt mer på “slipp”. Ikke jeg, jeg driver mest i huset her, og går små turer. Men ser mye folk som er i butikker, og traver i gatene. Og nå blir det snart restauranter igjen også. I begrenset drift skjønner jeg, men dog. 🙂 Deilig med frisør da. Til helgen skal jeg farge håret, selv 😀

      1. Ja, folk er på vei ut igjen overalt. Fredrikstad er ganske stille enda, men men. Er ikke så rart…Frisør var deilig, klipp og farge 🙂 Kos deg med farging av hår til helgen…Klem.

    3. Flott innlegg, Solveig! Det blei mye antibac osv hos frisøren nå ja…. men jeg er glad i min også – så da får det være sånn det må være! Fine bilder 🙂 klem

      1. Ja, vi får henge med på Antibac og er vi flinke så kan frisøren holde åpent. Og det er det beste…
        Tusen takk skal du ha….:) klem…

    4. Nydelige bilder fikk du. Jeg så ikke regnbuen i går, men vi fikk en sånn Halo på ettermiddagen. Byen er vakker nå, men jeg også holder meg hjemmelig. Sånn får det bare være nå om dagen. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg