det bygges merkevare – dag 7

 

God morgen BLOGG – det skal bygges. Ord 7 og dag 7 – går snart i surr for meg dette. 10 dager er ganske fett altså! Må bruke nøtta til de grader i nesten 1 1/2 uke…Her bygges merkevaren SOLLIV ….hehe….vet jo aldri! Plutselig er der på toppen med flagg og champagne og eget undertøy og solpudder og kremer og vesker <3 Skal aldri si aldri!

 

 

Rett og slett bygg – en bygning! Bygg – verbet  – å bygge!

 

 

 

 

Men det kan også være en plante/kornsort – BYGG. Her dyrkes det som regel mest bygg. Så nå spirer det! Håper endelig det er lenge til tresking. For da er det høst…<3 

 

Her finner du tidligere oppgave: HER Da er jeg i mål igjen…..:-)

 

Ønsker deg en fin tirsdag…!

12 kommentarer
    1. mange fine bygg,og bygge et eget merkevare er ikke en dum ide hi hi :=) så håper eg att bøndene i Norge dyrker ekstra masse korn i år bygg og andre kornsorter så vi har et eget kornlager i landet vårt

    2. Ja, det håper jeg også at det er leeeeenge til tresking. Herlighet så fin den toppen ble til deg. Tror jammen jeg må strikke meg noe sånt jeg også. Klemsiklem:)

      1. Ja, kjekt å strikke. Skal lage meg en ny en også jeg. Men litt annerledes. Denne er fin til soltopp eller med singlet under…Artig den toppen synes jeg! Og sol vil man jo ha på kroppen…:)

    3. Ja man skal aldri si aldri 😀 Gleder meg til når du står på toppen og vifter på toppen 😀 Artig vinkling.. har litt tid igjen for mitt innlegg. Måtte få ut et som var så mye viktigere, som jeg håper mange vil dele 🙂 Ikke for min del, men for unge dropouts sin del 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg