Redninga

I går etter Mandagskaffekoppen ☕️ så havna jeg på utstedet Redninga! Og der ble jeg sittende en god stund! Fant indre ro og slappet godt av! Det er ikke så ofte den indre roen kommer til meg sånn på sommeren…Da er det så mye som skjer og besøk og hus og hage og man jobber! Og er man i jobb – blir man sliten! Å finne ro etter en arbeidsdag greier jeg sjelden..Det må gå noen dager! Søndagskvelden – da kan jeg finne litt ro som regel..

 

Men jeg var jo på tur i går og ble etterhvert litt sulten på lunsj! Så det ble et rekesmørbrød! Og en øl..

 

Og jeg begynte å titte litt på menyen igjen! Dere vet, passe varmt og jeg liker dette stedet! Sitte ute  nær “kaia” i Horten  –  da er det fint! Jeg hadde ikke noen hast….Så kosa meg, og tok en en ny runde rundt i Horten, før jeg tok ferje over til Moss…

 

Der var det to timer å vente på et tog! Så da var det bare å rusle rundt i Moss! Butikkene var stengt, men senteret i byen var åpent! Mye salg, men dro ikke med meg noe….Det må rope! 

 

Noe å drikke og et måltid roper mer! Tror jeg er i den alderen der…Før var det ting og klær som var viktig – nå er det mer nytelse! 🩷 Ja, jeg er der…….

 

 

 

 

1664 er det beste ølet jeg vet om! 

 

 

Fantastisk dip med myyye smak! 

 

 

Litt av hvert fra dagen! 

 

8 kommentarer
    1. En herlig dag – og en Vestfold-tur er jo aldri feil da, hihi 🙂 Moss har jeg fortsatt tilgode å utforske – det får komme etterhvert det også! Klem <3

      1. Vestfold er flott og Horten er en koselig by.
        Moss har Jeløya og masse fine steder og kultur – ja Jeløya er en perle,..
        Rød Gård f.eks.. Så blir mange turer dit utover også…Får aldri sett nok.
        God klem…

      1. En fin tur, liker å titte rundt å bli kjent med slike byer som er rundt her jeg bor..
        Mestring å vite veier, hvor man skal gå..Hvor gaten er. Hvor badeplassene er. Hvor togstasjonen er. Bussholdeplassen..Hvor det er god mat og drikke…Blir kjent – godt kjent på en måte. Trivelig.
        ..
        Sko er morsomt å kjøpe, prøvde sko jeg også..Men var ikke 100 % fornøyd..Så kjøpte ikke..

    2. Det er godt å komme seg ut litt, og mat må man ha og inngår i kosen på tur. 🥰 Det så helt nydelig ut! 😋

      1. Moro med tur og stoppe å raste er superviktig…Det er halve sjarmen med turen! Ja, alt smakte deilig..
        Ønsker deg en fin kveld 🩷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg