Pullover

 

Hei dere, ble sittende å strikke – så tida gikk. Jeg lovet dere bilde fra denne linken Jeg selger luft Så da måtte jeg gi jernet nå i kveld! 

 

Strikket i Drops Air – ca. 200 gram..Altså ingen dyr greie dette! Du finner oppskriften her: Garnstudio Originalen var i ensfarget, men jeg kjørte på med striper jeg..Liker det godt! 

 

Unngå hakk/skille ved striper finner du her: Unngå skille / hakk ved rillestrikk og bytte av farger Det blir jo finest uten dette hakket synes jeg! Enkelt å få til! 🥰

 

 

 

Sånn ble det, litt dårlige farger innendørs i kveldsmørket her! Det var det det ble nå i kveld…💙

 

 

20 kommentarer
      1. Tusen takk, lett og fin. Kan brukes over bluser eller t-shirt på sommeren. Allsidig plagg.
        Garnet er nydelig og det har vært mye salg på dette garnet. Så billig.

      1. Tusen takk, fint garn og morsom å strikke.. Liker slike jeg..
        Bedre enn gensere synes jeg, praktisk å ha uten på bluser og slikt. 🙂

    1. Veldig fin og godt med noe som varmer på kroppen, – gensere kan bli for varmt. Takk for tips! Jeg pleier å sjekke på nettet etter videoer om det er noe jeg lurer på, og mye på YouTube. Jeg synes det er kjedelig å feste tråder, og fant en video om hvordan man kan strikke inn slutten og begynnelsen på en tråd/nøste.

      1. Ja, det med skille er lurt. Ble fint når man kan dette og enkelt når man ser videoen.
        Jeg er utrolig glad i vester. Passer meg bedre enn tykke jumpere.
        Ha en fin kveld 🥰

      1. Veldig enkel å lage, så den kan alle strikke. Selv uten særlig trening
        Og garnet er ganske rimelig nå, før var det dyrt. Morsom å strikke.
        Jeg strikket i M.

    2. Nydelig pullover du har strikket. Skrev ut mønstret og faktisk har jeg Drops Air garnet. Tror det er 8 nøster. Skulle strikke genser, men så ble det liggende. Da kan jeg strikke når jeg er ferdig med teppet og Stjerneduken. Da blir det garn slanking a la Strikkekjerring.. 😁Klem

      1. Herlig, da kan du slanke lageret ditt. Jeg brukte medium..Og garnet er lett, så er drøyt.
        Og ønsker du den lenger så er det jo bare å strikke på. Og strikke på erm går sikkert også..Jeg skal bruke min over t-shirt på
        sommeren når det er litt kjølig..
        Tusen takk for det…Klem 🙂

      1. Tusen takk, ja dette var et lett garn..produktet svever…
        Artig å strikke vester, liker å buke vester jeg. Praktiske plagg.
        Klem <3

    3. Ååååå, den var fin du!🤩🧶👌🏻(Prøver å se med bare ett øye for ikke å la meg friste for mye)😅🙈

      1. Tusen takk, ble overrasket over oppskriften. Var så enkel å følge..Synes mange ganger det er så mye dill med felling og sånn. Garnet er jo bare mykt og godt og billig nå..Før var dette garnet så dyrt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg