Jeg selger luft

 

God søndag, timene flyr…Og jeg har sittet her inne og strikket litt..Holder på en pullover/vest..Stripete..Får se om jeg rekker å bli ferdig i kveld..Da skal jeg vise frem…💙

 

Føler på en måte at jeg selger luft her på bloggen. Andre selger, kaker, mat og sminke etc..Hva selger jeg, jo luft! 

 

Det å komme seg ut på en hverdagstur, jeg snakker ikke om fjellturer med å pakke en haug med ting og være borte i noen dager! Men det å komme seg ut den døra, gå hvor det passer deg den dagen! By, eller land eller sjø eller skog! Hvor viktig det er for den daglige pleie av kroppen og hodet..Være i farta, bruke energi og få energi! Slik at man blir helere innvendig og litt mer ork i det daglige! Det synes jeg er topp..Det er det jeg selger!!! LUFTA ER FOR ALLE og man blir litt lykkeligere etter noen timer utendørs.

 

 

Ut på en eller annen tur – hver eneste dag! Året rundt…

 

 

JA, JEG SELGER LUFT! 

20 kommentarer
    1. Slike hverdagslige uteturer både inspirerer andre til å komme seg en liten tur ut om dagen, samt gleder de som er dårlige til beins og ikke klarer slike turer på egenhånd. Trivelig med slike blogger synes jeg. Alt trenger ikke være så stort og omstendelig for å bli bra.

      1. Tusen takk, så hyggelig kommentar da.. Gleder meg å høre!
        Ja, man. åpner på en måte vinduet litt 🙂 Slik at folk finner inspirasjon og koser seg med bilder.
        Kos deg med kvelden….🥰

    2. I tillegg er lufta gratis og tilgjengelig for alle, så lenge man har mulighet for å komme seg ut.🤩🤗 Jeg kjøper mer enn gjerne lufta di.🥰
      Vår luft er det litt for mye av og den er en smule skarp for tiden.🙈

      1. Tusen takk så hyggelig…Koselig å selge luft her inne, mange som er glad i den lufta.
        Kjølig luft her også, nordvind om dagen..Den drar litt.
        Ha en flott kveld! 🙂

    3. Det er bra med sånne som deg som motiverer til å komme seg opp av godstolen å ut i friluft. Har ikke vært på så mange turene i 2023, men så snart det ikke er så glatt blir det nok mere tenker jeg. Skal bli spennende å se hva du strikker på. Ha en fortsatt fin søndagskveld, klem 🤗

      1. Tusen takk så hyggelig. Ja, du må være forsiktig. Ikke noe vits i å fare ut der det er glatt og is.
        Farlig greier. Litt mer vinter hos dere, her er det ganske bart nå. Litt is i skyggepartier.
        Håper den kalde lufta gir seg snart.
        Kos deg masse med kvelden..:-) klem..

    4. Helt perfekt at du selger luft – og motiverer alle til å komme seg ut og gå! Ingenting er bedre enn det! Fine bilder her…. (og gjett om jeg også tok et sånt skyggebilde idag da…. hihi…)! Spennende med ny vest da – jeg har strikka sååå lite i det siste pga vondt i hendene, men genseren min blir nok ferdig en gang…! God klem <3

      1. Deilig å være uten og sanke luft. Litt kjølig, men sola varmer ok nå. Men sånn er jo mars..
        Kaldt der det er skygge. Spennende med skyggebilde da. Hva har skjedd med hendene dine, litt
        giktisk? Eller/Og masse kontorarbeid sliter også på hendene, særlig pc..Hatt vondt en del ganger jeg også.
        Må bare ta det pent.
        God kvelden, klem til deg <3

          1. Sånt skjer – tøft med masse jobbing og bruk av pc..Og så strikke hjemme – da kan det stoppe opp litt ja og vondtene kommer..Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg