prosjektet

 

God formiddag, dette prosjektet går fremover. En lapp om dagen! Se tidligere innlegg her: en lapp om dagen Det er som jeg skriver, en lapp pr. dag. Ikke flere, for da går man lei. Etter mine mål nå så har jeg jeg igjen et par lapper! Dette skal bli en vest av lapper. Så strikker jeg litt vrangbord og slikt på etterpå. Jeg tenker jeg syr i sammen, man kan hekle dette i sammen også! Så får se hva jeg ender opp med! 

 

 

Hva du stikker innom tidligere innlegg så ser du hvilket garn jeg bruker. Det er suverent å hekle med for det fliser ikke. Garn som deler seg funker dårlig med heklenåla. Så får se når dette prosjektet er ferdig om jeg begynner på et Resteteppe av oldemorsruter/bestemorruter. Ved å bruke opp restegarn, det blir på samme måten. En lapp om dagen. På ett år har man 365 lapper og det skulle da holde til et stort teppe! Men en ting om gangen, akkurat nå er det dette prosjektet det gjelder! 

 

Små mål – kan bli et stort mål til slutt! 

12 kommentarer
      1. Tusen takk, hehe…har du lært deg et nytt ord? Henger med både her og der du!
        Har en UFO og det er en genser. Tar grep og blir ferdig i høst tenker jeg.
        God fredag! 🙂

    1. Gleder meg til å se vesten din. Jeg har kommet litt i gang, takket være deg, men det er langt til teppe. Jeg så ei jakke med ruter her om dagen, det kunne også bli fint. Hekle på du flink😁

      1. God morgen, ja blir spennende. Teppe er masse lapper, men ikke tenk. Bare lag en lapp om dagen!
        Men hvis ikke, så etter et par måneder så kan det helt fint bli jakke/kåpe. Mange fine ideer der ute. Du får se hva det blir til 🙂 Man må bare ikke la prosjektet stresse seg. Trenger man en jakke så kjøper man en, dette er håndarbeid og ting haster ikke vettu…Skal bare være kos og hygge! Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg