Pølsefest

 

God lørdag…

 

Beste jeg vet er når det er festivaler og slikt er å titte innom bodene..Jeg var jo i byen i går Velkommen til skutefest – 2023 og Skutefest i Fredrikstad – fredag Skal sikkert titte nedom i dag også..

 

I går begynte ting å åpne, men det er i dag festivalen begynner..Men spekematbua hadde åpen og jeg måte jo handle..

 

I går hadde vi flatbrød og spekemat til kvelds – deilig..

 

Det regner, og jeg og skurebøtta jobber i lag i dag…Alltid deilig å vaske over huset. Det gjøres fredag eller lørdag 💜 i går rakk jeg ikke…så da blir det nu!

 

12 kommentarer
    1. Så mange flotte skuter dere har på besøk! 😀 Spekemat er veldig godt, og ser du har handlet fra Toten Kjøtt. De holder til på Bøverbru, der skihopper Maren Lundby kommer fra, og ikke så langt fra hvor jeg bor heller. Ellers er jeg glad i spekepølse fra Rekedal, og favoritten er baconpølse. Kos deg med skurebøtta og skutefest! 😀

      1. Takk takk, så herlig. Det skal jeg se etter. Jeg bare dura bort til første bod jeg så og handlet.
        Var veldig godt, så mulig jeg handler mer en av dagene. Kjekt å ha i huset, til seg selv og andre.
        Jeg er fan av Toten vet du…Liker Toten pg alt det har å by på!
        Nyt dagen og kos deg masse 🙂

      1. Kjedelig, at du ble syk etter turen deres. Tenkt my på det, kanskje var det alle disse fluene på maten ,på det hotellet. Be om å få pengene igjen..

      1. Veldig gøy med alle disse skutene i byen. Nå skal alle skutene kommet til kai og festen kan begynne..
        Slike boder må man innom og denne spekepølsa var virkelig god..Gubben i bua var hyggelig og han hadde et bra utvalg i disken sin. Toten leverer…
        ..
        Tusen takk…

    2. Har slutta med helgevask slik jeg gjorde før, nå blir det litt når det trengs, men badet vaskes oftere 😉
      Flotte skuter! Veldig sommerstemning med dem 😍 God lørdag. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg