Pinner og masse restegarn og en dose kreativitet

Hei, håper dere koser dere.

Jeg har gått meg lang tur og skal snart lage meg litt mat. På formiddagen sydde jeg samme alle delene på det som skulle bli en genser. Har brukt ullgarn jeg har liggende. Rester. Tykt og tynt. Det tynne garnet brukte jeg dobbelt. Jeg hadde ingen oppskrift. Bare strikket to store deler og feller halskant. Syr sammen. Strikker så vrangbord. Strikker halskant. Og syr i ermer. Jeg ville ha korte ermer og ikke lang genser, men med masse volum.


Foran og bak er også forskjellig. Litt kjekt da kan bytte på ikke sant.. Jeg bare brukte de trådene jeg hadde. Strikket til det var tomt. Begynte på en ny farge…osv…

Ble den snål eller likte du dennne?

Jeg skal style den med smale blå olabukser og et par pumps. Og for en litt nedtonet stil kan jeg bruke Converse til og svart tynn langermet genser inne i. Jeg skal ta bilde av meg selv etterhvert med denne på.

Jeg ble fornøyd jeg da….

 

20 kommentarer

Siste innlegg