pels, puls og uteglede

 

Da har jeg gått på isen! Det var deilig…flere pelskledde kom med høy puls løpene over isen! Ekte vinterglede både for de med 2 bein og 4.

 

 

Spor

 

 

 

Og plutselig var jeg over isen og et sted jeg ikke har vært før!

 

 

Urørt

 

 

Og jeg så innover der jeg pleier å gå…

 

 

Og på isen ble jeg laaaaang..

 

 

Begynnende solnedgang…Litt tidlig ute igjen jeg. Kunne venta 1/2 time før jeg gikk hjemmefra…Ikke lett å beregne. Jeg bare går ut den døra jeg og vet aldri hvor ferden min går….hehe…

 

Håper dere likte vinterbildene fra isen her på øya! Dagens første innlegg finner du her: det er gøy å produsere litt og ikke bare kjøpe alt ferdig gøy det også og gøy på isen!

 

 

Men nå er det er det kveld her i heimen…gått nok i dag!

 

 

 

 

10 kommentarer
      1. Tusen takk – ja her på Kråkerøy er det masse løyper og vakker natur og stille og rolig. Er jo på landet, selv om det ikke er så langt fra byen.
        Is er gøy….Kommer plutselig mange flere steder!

    1. Herlige vinterbilder fra der du bor 🙂

      Jeg synes det er skummelt med is…. men når den er trygg, da glemmer man jo at man går på “is” 😀

      Lag deg en fin onsdag!
      klem

      1. Tusen takk, her er det helt topp nå! Moro for liten og stor! Isen her er veldig trygg! Det har vært kaldt superlenge! Men man må ikke gå rundt brygger og slikt da og se opp for råk! Klem og fin fin dag til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg