Peanut Flips

 

God mårra….🥰 Eller formiddag, jeg har jo vært oppe siden litt over 0600..Liker å stå opp og kose meg med kaffe og frokost og ro..

 

I går handlet jeg litt etter byturen Det ble kaffe på en lørdag Gikk tur hit og dit, for det er glatt i skogen nå. Så måtte tenke alternativt. Jeg er glad i gå vet dere og ingen sofasliter akkurat. Kan se litt TV på kvelden, men det er det..Det skal mye til før jeg slår på TV før klokka 1900 om kvelden..Men det var lørdag i går og jeg skulle ha noen ting til kjøleskapet. På slutten av runden kommer man til snop og godis. Godis kjøpte jeg ikke, hadde spist vaffel før på dagen! Så det holdt….

 

Men noen ganger får man lyst på litt snacks..Det var jo tross alt lørdag! Alt har blitt dyrt og tittet rundt etter billigmerker og plutselig så jeg noe som jeg trodde var ostepop..Ostepop er godt, jeg så at dette ikke var den vanlige posen. Men et billigmerke fra Coop, jaja tenkte jeg og la det i kurven…Blir frista med ostepop hos KJERRINGA – ho liker det på lørdager har jeg skjønt…Og det smaker jo..Jeg trodde jeg hadde kjøpt ostepop med merke Coop 😜

 

Men dette var brune ormer som smakte som råtne jordnøtter…Det er jo av det ekleste jeg har smakt..Så kjøper ikke det igjen, men da har jo snacks lenge, for denne posen blir drøy…Varer nok hele mars vil jeg tro..Ikke bli lurt slik som jeg – dette var ikke ostepop…De var rett og slett tråkige å se på også..Syn og smak gjorde meg kvalm. Men blir no ikke kastet…jeg kaster ikke penger…

 

Ikke løp og kjøp – dere er advart!

24 kommentarer
      1. Ja, bra det..Trodde jo dette var osetepop..leste ikke, bare så “markene” på utsiden av posen.
        Jassa, GGG er smart…hvis ikke hadde kanskje begge posene blitt en historie…

    1. Takk for advarselen! 😅 Jeg kjøper nøttemix på Kiwi (First Price), – usalta nøtter og tørka frukt. Godt når man blir litt sulten innimellom. 👍

      1. De er veldig gode, kjøpt flere ganger. Men jeg trodde som sagt dette var ostepop, leste ikke på pakka bare så
        “markene” på utsiden..Hm…Godt var det ikke.

    2. Jeg holder meg til bare vanlig ostepop eller de andre som har litt rar form. De som har noen andre smaker enn bare ost, er jeg ikke så glad i. Kan tenke meg det er veldig glatt i skogen nå, men heldigvis er det andre steder å gå. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Jeg trodde det var ostepop fra merket Coop..Jeg leste ikke på pakka, kan tro jeg ble rar da jeg skulle kose meg her i går kveld.
        Ja, glatt og farlig. Ser at naboen min har skadet seg..Han er veldig sprek og går i skogen hver dag, men så gikk det galt et sted…
        Nå er det leger/hjemmesykepleier i huset der flere ganger pr. dag.

    3. Hvis de er grusomme hadde jeg aldri spist de opp i alle fall. Best å holde seg til kjent merker ja 😮 men av og til kan man være heldig også 🙂

    4. Kjedelig å glede seg til å spise noe, også er det ikke godt.
      Da hadde jeg nok ikke spist dem. Orker ikke fylle meg med kalorier som ikke er gode engang 😄

    5. Takk og lov, jeg liker ikke ostepop. Holder meg til Sørlands chips med spansk paprika. Men finner mindre poser på Europris av og til.

    6. Jeg liker faktisk sånne flips, men finner de ikke i butikken lenger. Ikke på Xtra eller Obs ihvertfall!

        1. Nope, de har ikke på Holdbart Trondheim/Tiller ihvertfall… Kanskje i Sverige. Men SÅ viktig er det ikke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg