Det ble kaffe på en lørdag

 

 

God lørdagskveld, jeg var på vegetar og vegan cafe..Et veldig koselig sted i Fredrikstad, jeg har spist middag her også Det smakte altså – vegetarbuffet Det var før jul en gang, så nå var det på tide å besøke dette flotte stedet igjen. Men må nok snart spise en god middag igjen der også, en torsdag! Det er da de har det tilbudet..

 

 

Litt bilder fra stedet, hører med når Solliv er ute på jakt.

 

 

Masse godt å velge i, kaker i disken + vafler også. Pluss en kikertsuppe med brød til.

 

 

Dette er slike steder jeg faller for, jeg er ikke så fan av kjeder og alle de like kaffebarene rundt omkring, selv om jeg jeg stikker innom de kjedene også da. Spørs hvor jeg er og om sola skinner, slik at jeg kan sitte ute..

 

Her ble det kaffe, vaffel, brunost, syltetøy og krem.. 

 

SÅ GODT

 

 

16 kommentarer
    1. Vafler er godt!🤩🤗
      Jeg liker veldig godt at du framsnakker spisestedene rundt deg.😍
      Det fører nok til flere besøk fra andre også.👌🏻
      Nyt lørdagskvelden!🤩

      1. Jeg dro helt fra Hønefoss til Halden for å spise terteskjell på grunn av en av hennes anbefalinger. Det var verdt turen! ( Ja, vi gjorde litt mer i Halden når vi først var på de ksnter)

      2. Tusen takk, synes det er artig å se meg litt rundt og prøve litt steder her og der.
        Og skrive litt om det også..
        Kvelden nytes med en serie, pause nå… 🙂

    2. Vafler er det sjelden jeg tenker på lage selv, enda.så godt det er. Ser ut til å være et fint sted du kosa deg med kaffe og vaffel i dag 😍
      Nyt kvelden også…klem.

    3. Mmm… vafler er deilig (jeg skal ha med det på båltur i morra, hihi…)! Men – denne kafeen ser veldig koselig ut! Deilig å gå ut sånn og kose seg! klemmer <3

    4. Vafler er godt, og ser ut som et koselig sted. Så fint å få anbefalinger om steder å besøke. 👍 Husker jeg spiste vafler hos Hønse-Lovisas hus, – må ta meg en tur langs Akerselva til sommeren igjen! En fin søndag ønskes deg! 🤗

      1. Der har jeg kjøpt vafler også, veldig god der ved Akerselva..
        Koselig å sitte ute og høre fossen.
        Fint sted dette og det var veldig gode vafler…Må dit igjen merker jeg.
        Tusen takk og det samme til deg Hanne Beate 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg