påskeutfarten min – helt uten snø

 

Dette er min påskeutfart….litt gjennom skauen og så kommer jeg til sjøen! Trenger ikke bruke bilen..Savner ikke snøen et sekund. Så akkurat på Dagsrevyen fra fjellet, hvor det var laaang kø og vanskelig å parkere og alt det der! Hjelpes tenkte jeg…jeg har det bra her på

Kråkerøy! 🙂

 

Ved badeplassen! Etterhvert så blir det deilig å bade! Utrolig rent flott vann i dag forresten.Så bunnen på mange meter og vannet var nydelig og klart! Hadde det ikke vært for korona så hadde jeg kanskje badet. Men akkurat i disse tider så avventer man det! Men var fristende på grunn av vannkvaliteten.

 

Ikke helt sommer enda. Kan ikke sammenligne å sitte ved en lun vegg og det å være ved sjøen i april. Det er skarpt..

 

Jeg elsker gule fjell.

 

 

 

Lang bru over til holmen. Noen få hytter – ikke så mange. Friluftsområde og det er deilig. Værste jeg vet er å gå innimellom hyttene til folk. Å bli glodd sint på..

 

Tur vet dere. Sjokolade og te og vann og kanelbolle hadde jeg også med. Det er slike dager jeg elsker..Være på tur i mange timer og bare nyte tid og sted…Magisk, og forrige innlegg fra turen her: i dag var dagen og påskestemning her: Det har blitt påske 

 

 

Nyt kvelden den er enda ung! 

16 kommentarer
    1. For et flott sted..og alltid hyggelig å ha med litt å spise på 🙂 Kledelig lue til deg.. jeg hadde på pannebånd i dag jeg..som du sier ikke helt sommer enda..men deilig i sola <3<3

      1. Takk, ja deilig å være på tur med niste og sekk. Det gjør dagen enda finere synes jeg. Deilig i sola, men vinden er litt skarp..Ikke så mye vind i dag, men man merker stor forskjell helt nede ved sjøen og litt lenger oppe på land. Den lua har jeg blitt glad i så tusen takk. Lett og grei på hodet!

    2. For en fantastisk dag og flott tur du har hatt.
      Jeg har hatt en utrolig lat dag. Kom meg aldri ut av huset.
      Men jeg har hatt det fint. Og nydelig vær som hos deg.

      1. Tusen takk, ble en kjempefin tur til sjøen. Deilig vær og og herlig tur.
        Litt late dager i påsken er lov. Ønsker deg en fin morgen og dag!
        God påske videre…

    3. Nydelig vakkert på dine kanter… antar det ikke er lenge før det dukker opp badebilder, 🙂 Nevner ikke været her med et ord.. eller det har jeg forsåvidt gjort,,, med ord 🙂 Nyt fine dager til fulle… klem fra nord 🙂

      1. Tusen takk, veldig vakkert her ved kysten på Kråkerøy. Mange fine steder å gå tur og bade!
        Badebilder kommer etterhvert….:) men ikke i påsken..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg