Det har blitt påske

 

God formiddag! Deilig med fri og Påske! Jeg liker å være hjemme og lage meg fine dager og ordne med litt mat og kaker. At hele dagen jobber jeg hos meg selv på en måte! Husmor og gartner og vaskeriansatt  og snekker, ja – alt som er gøy her i livet! I dag ryddet jeg litt i kjøleskapet. Trenger å ha kontroll der hele tiden. Når det er bare meg her hjemme så er det enkelt, da er det ikke så  myyyye å rydde. Spiser nesten bare ost og makrell i tomat..trenger ikke så mye mer! Tomat og agurk og sånn har jeg da…også.!

 

 

Skar opp litt agurk også – det kom ikke med her! Deilig med en omelett, det smakte virkelig deilig…

 

Dessverre ikke bakt rundstykker, bare halvstekte som jeg varmet!

 

Litt grønt er godt, frisker opp litt også! 

 

Kvister fra hagen ble fine nå i påsken. Forsythia er en flott busk som blomstrer tidlig på våren i hagen. Jeg hjelper den litt og tar inn kvister, synes det er hyggelig og blir skikkelig påskestemning i heimen.  

 

 

Litt kakebaking i heimen i går og du finner litt om det her! Det er den beste kaka jeg har spist noen gang. Helt fløyelsmyk… Se her: litt kakebaking i heimen jeg har kommet meg opp på plattform to de siste dagene. Det skyldes dette innlegget: ville du gått i fra en person uten å si ha det! Det er et viktig innlegg hvor mange kjenner seg igjen i! Jeg liker å være en stemme for oss som ikke er helt A4 når det gjelder hørsel! ❤️ Og høyere opp jeg kommer jo flere når jeg..så enkelt er det rett og slett! Livet handler ikke bare om seg selv og sine problemer, men løfte noen grupper opp og blir litt mer synlig i dette samfunnet for det er mange som sliter der ute! Hjelpe folk der man kan, det synes jeg er viktig… Etterhvert ut på tur her, men først litt kaffe og så pakke sekk og storme ut den døra! 

 

F o r t s a t t  f i n  P Å S K E!

12 kommentarer

Siste innlegg