pakketur

 

Hei igjen…Spist middag her nå. Deilig..Blir sulten. Trasket frem og tilbake til sjøen og badet 3 ganger. Blir jo en liten pakketur det. Den pakketuren til Kreta forsvart i år..Så har i grunn hatt pakketurer hver dag allikevel. Pakker ikke tungt. Bilde er fra her om dagen. Litt vann, knekkebrød og makrell i tomat. Badetøy og et blad. Trenger ikke mer jeg. Skoa er helt utgåtte. Har flere par,  men må kjøpe meg noen nye. Sko er jeg ikke glad i å kjøpe. Krever litt ekstra – å finne gode sko å gå i. Har ikke mange par med pensko heller. Kjøper nesten bare Flip-flopper. Og på jobben bruker jeg noe andre joggesko. Gå med hæler, klikk klakk på et kontor passer seg ikke synes jeg da. Det smeller og bråker for andre personer. 

 

 

I morgen er det meldt en annen værtype. Så da blir det vel litt opphold med bad og sånn. Går greit det. Nok annet å ta i her hjemme altså og turer blir det jo uansett. 

 

 

Blitt dårlig med andre turer om dagen. Hatt nok med å overleve varme dager og bade. Orker ikke finne på så mye annet etter jobb altså! Litt vanskelig å sovne i varmen også, så kjenner jeg det er bra med noe fridager snart. Sykle en tur igjen også. Hadde punktert jeg nå og mens jeg var på stranda så har sønnen min lappet slangen. Herlig…Liker godt å sykle. Får trimmet mageflesket litt det er ikke dumt altså. Sommeren med litt ekstra kos og en is i ny og ne og kjeks til kaffen og sånn…Jaja 💚 Men snart er det gåskole her inne igjen også – da får vi kjøre på både du og jeg…Finner litt om gåstolen her: Gåskolen del 8  blant annet…

 

Så da får du ha en fin fin kveld. Jeg skal sjekke puter og slikt ute. For kommer det masse regn så er det greit å være forberedt..

 

Nyt kvelden…

 

6 kommentarer
    1. Ja, du har jammen fått deg mange pakketurer 🙂 Artig det. Og flink er du å komme deg ut.
      Jeg har mest vært hjemme. Og i dag har jeg bare sovet. Og så har det regnet her likevel mye av dagen i dag, så da ble det en sånn dag.
      Heier på gåskolen….godt å komme i gang igjen sikkert 🙂
      Klem ♥

      1. Tusen takk. Er på tur hver dag jeg med sekk. Trøtt selv i dag jeg. Sovet litt lite om natta nå. For varmt altså. Gåstolen kommer snart 🙂 Fin kveld og God natt…klem…

    2. koselig pakketur ,gikk en kveldtur jeg i dag ,har jo hatt to tøffe dager,føler meg litt utslått nå litt uten energi,men nå må dagene gå videre og vi håper på et godt resultat av dagen vi har vært gjennom ,du hvet :=)

    3. Du har vært superflink til å ta mange turer i sommer! Og jeg følger spent med på alle sammen…..! Jeg liker å kjøpe sko – særlig sko til å gå med… skulle bare ønske de ikke var så syyykt dyre, for jeg bruker dem raskt opp uansett pris! Hmmm… klem <3

      1. Takk, liker å være på turer. Sko trenger man helt klart. Og de skal være gode å gå i og gode på pris. Så ikke så lett. Da må man fly i mange butikker for å finne noen og der sliter jeg…Blir litt mye støy og takler det dårlig. Men nå må jeg ut og handle altså..før elsket jeg å shoppe, men det genet har jeg mistet! Hehe…Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg