På to topper i går

 

 

Det er ikke så mange fjell her på Kråkerøy, og toppene som er – er ikke akkurat digre..Men det er noen meter å klatre opp! Man får litt pust, og man føler at man er på tur. Slikt er jo gøy. Det øverste bildet er fra Lunderamsa, her er det bra utsikt over til Vestfold på en god dag! I går som i dag ligger tåken over Fredrikstad. Så best å gå dit på kalde klare høstdager! Se her litt om stedet: UT.NO Fint å gå der er det uansett. Men kosa meg på tur med sekk og da er man på tur! 

 

 

På kveldsturen gikk jeg til Holtevarden! Se her også HOLTEVARDEN 

 

Så fornøyd med dagen jeg etter all ryddingen Forrige lørdag Man får gjort mye enkelte dager. På Holtevarden ser man over til Sverige og ved klar utsikt så ser man masse vindmøller! I går kunne jeg ikke se dem akkurat…

 

Frokost både i går og i dag, var det samme. Eplesalat, og jeg hadde rugbrød til. Og fra disse eplene, du ser bilde fra vekta under. De er så utrolig gode på smak altså..Godt med noe annet enn det vanlige knekkebrødet med ost..Rugbrød, ferdig i skiver, kjøpte jeg på Holdbart..Det var nesten gratis..Utrolig godt og man føler seg litt sunn. Det er virkelig mange år siden jeg spiste loff til frokost…Det hendte jo det for 30 år siden, da var det loff og kneip, og man skeia ut med en skive loff på helga! 🥰 

 

12 kommentarer
      1. Takk, dette er de to mest berømte turen her på øya og jeg tok begge på en dag. Aldri gjort før! 🙂
        Moro på tur, man trenger ikke dra på fjellet for å være på tur tenker jeg.

    1. Flotte turer du har vært på. Hos meg har vi mange flotte topper. Kom neste år nordover så skal jeg ta deg med på en tur og du får verdens fineste bilder og utsikt. Har gjesterom så her skal du få bo. Vise deg rundt om du har lyst. Eneste du må betale selv er flybillett til og fra Tromsø. Klem

      1. Tusen takk, for et flott og herlig tilbud. Dette må vi prøve å få til. Det blir en opplevelse for
        livet vil jeg tro. Aldri vært lenger nord enn Lofoten jeg. Tenk for en vakker natur og veldig annerledes enn
        her hos meg..her er det flatt – rene Danmark..
        Flybillet er ikke noe problem vettu…
        ..
        Nyt kvelden min venn ❤️ klem oppover i landet..

      1. Takk, ja dette er to fine turer. De beste på hele Kråkerøy og begge to på en dag da 🙂 moro…
        Dårlig utsikt, men det gjør ikke noe..jeg har sett utsikten hundrevis av ganger før.
        klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg