På brygga

 

Morn!

 

Og fin fredagskveld kjære lesere 🥰 I går var været ekstra fint, lenge siden. Vi har ikke vunnet med sommerdager i juli eller august..Regn og regn..I går ble Torsdag ble lørdag og det angrer jeg ikke på. Ikke så fint i dag eller i kveld. 

 

Så etter jobben så dura jeg til byen. Ville på brygga, har faktisk ikke vært på bygga i sommer. Så tenkte jeg må jo dit før høsten kommer for fullt. Men alle tenkte vel som meg, det var ganske smekkfullt over det hele..Men jeg fant meg et bord på Fabbrica. Her kan du lese om stedet hvis du ønsker FABBRICA Et pizzasted, men masse forskjellige retter. Har i grunn alt. Jeg spiste kyllingsalat, veldig god den altså..Men ikke så masse mat. Men greit nok, jeg gikk flere steder. Kvelden var jo ung. Og jeg skulle ikke rekke noen ting..Bare meg selv å holde styr på. Deilig. 

 

 

Mange gode smaker i denne salaten. Utepils må til, jeg hadde jo trasket 4 kilometer og var tørst.

 

 

Ved nabobordet satt det et selskap og alle var svært pyntet i klær som oset mye luksus.. Så mulig de som hadde dette skipet. Jeg hører jo dårlig så hørte ikke hvilket språk de snakket. Men det var i grunn veldig masete på brygga i går – brygga er jo ikke en restaurant. Det er mange spisesteder på rekke og rad og jeg gikk promenaden et stykke og det var folk overalt. Folk kosa seg 🦀⚓️

 

Men i dag deilig å være hjemme…

 

14 kommentarer

Siste innlegg