Torsdag ble lørdag

 

 

Og fredag i dag, hehe…

 

Jeg har jo ikke sånn klokke som sier til meg at jeg må spise og sånn..Jeg ser på vær og vind og gjør som indianeren – og går ut den døra når dagen klaffer. Om det er torsdag eller lørdag eller onsdag! 

 

I går var været helt nydelig, så gikk tur/retur byen – 8 kilometer og kosa meg veldig på forskjellige steder i byen. 

 

Skal skrive litt mer om disse stedene i senere innlegg! Men nå bare en liten oppsummering om torsdagen..Brygga i Fredrikstad var smekkfull i går, jeg følte at alt som kunne krype og gå – kastet alt det dem hadde i henda og gjorde som fanten. Bare gikk fra oppvasken! 🥰 Deilig det da, man vet jo ikke når slike sommerdager kommer tilbake og det har ikke vært mange av dem i sommer….Så de dagene må benyttes altså! For ikke å si kvelden!

 

12 kommentarer
    1. Skikkelig lurt å gjøre torsdag til lørdag. Benytte muligheten som byr seg. Ser godt ut. God helg. Klem

      1. Ikke sant, tenkte her måtte jeg fly alt jeg orket og nyte med begge hender.
        Ikke så fint vær i dag og ikke i kveld. Alt smakte nydelig..
        Kos deg med kvelden – klem 🥰

      1. Ja, ikke sant…Utrolig fint i går..
        I dag ble det ok utover dagen og skyet til på kvelden igjen..Så lurt å fly fly ut i går 🙂

    2. Man må nyte de fine dagene som er nå. Mye folk ute som betyr stor omsetning på spisestedene. Har vært pent her 2-3 dager men det skifter fort og det er meldt regn. Det er fest her i byen i helga men jeg skal ikke ditt. Er for mye folk og kø over alt. Masse salgsboder som drives av de som drar fra festivaler til festivaler og selger mye rart. Ha en fin kveld.

      1. God kveld Helge. Ja, når finværet kommer folk ut av heimen og vil bruk penger og nyte livet utendørs. Og særlig på
        brygga er det stas å gå. Mye folk for meg, for det klirrer bra i ørene..Men takler det alene, men ikke prate med andre.
        Da er det vanskelig å høre. Ja, nå kommer regnet igjen. Sånn er det. Kost så lenge det varte. Sola.. Salgsboder er litt artig synes jeg.
        Kan plutselig finne noen kult.
        ..
        Nyt kvelden og slapp av og kos deg!

      1. Ikke sant, det va slik jeg tenkte også..For her nyttet det ikke planlegge.
        For neste dag kan sola være borte igjen, Og sånn ble det. Ok på dagen i dag, men i kveld surt.

        Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg