Overraskelse

 

Da jeg var i Moss her om dagen og drakk Mandagskaffekoppen ☕️ min nede ved Hotell Riviera i Moss,  så gikk jeg tur langs stranda..Det hører med.

 

Været var nydelig og flere enn meg som kosa seg med sol og pent vær…Bare nyte livet uten å gjøre så mye vet dere..En liten selunge nede ved brygga – hadde også en fin formiddag ved fjorden. Måtte zoome litt med mobilen da, men dere ser det er en liten selunge. Helt skjønn..

 

En flott høstdag, ja var nesten vårlig! Jeg blir mer og mer betatt av Moss. Byen har blitt fin synes jeg, og de har fjorden rett inn også da – luksus. Men prisnivået er høyt, titter jo alltid innom meglerkontorer nå jeg er på farta! ☀︎Hører med…

 

10 kommentarer
      1. Søt..
        Moss har blitt trendy og virkelig
        en by i vekst. Nede ved Møllebyen der er det helt fantastisk.
        Flott beliggenhet ved fjorden, disse leilighetene der – bare helmax.
        Og de har den fordelen i Moss at det er kort avstand til Oslo. Kjapp togtur unna.
        Og rett over fjorden lager Vestfold. Ja, Moss har gode muligheter til å vokse videre. Hjalp når Mosselukta forsvant..Da skjedde det mye..

      1. Takk var så søt. Før så likte jeg bare Jeløya, men Moss leverer altså og på et par år så er
        det utrolig forandring. Moro…Liker byer som gjør masse for trivsel.
        Kem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg