Oppdatering

 

En liten hilsen fra Pumpel og Pilt, nå er det bare Pumpel…da..

 

Jeg holder på med hus og hage om dagen..Rydder busker, klipper hekk og maler og vasker hus..Vasker først altså…Akkurat nå er det garasjen som det jobbes med..Den ene veggen er som en låvedør…ja jeg vet, jeg har stor garasje…! Men sånn ble den bygget en gang i tida!  🙂

 

Så da jobbes det…Så da titter jeg litt inn på bloggen – bittelitt på morgen og litt på kvelden..Nå gikk jeg inn her inne, da det blåste veldig ute nå! Så blir sittende her inne litt tenker jeg! Jeg har litt ferie og skal jobbe litt også..Pluss at jeg har en 2 -3 hus å passe nå som det er sommer! 🙂 Det er i grunn deilig for meg å ta det litt rolig med bloggen! For jeg bruker stort sett 2-3 timer hver dag! Nå kanskje 15 minutter så da får man i grunn gjort litt mer, og ikke må sette seg ned med maskinen hver gang man har 5 minutter til overs.. 

 

Skrevet litt her også: Sommerstengt og Smil! Det er sommer Men du ha en fortsatt fin kveld, er som sagt litt av om dagen…Men kommer med et innlegg sånn en gang i blant 💜 P.S. Jeg har stengt av kommentarfeltet! 

 

Klem fra Solliv

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg