Oj, Oj, Oj Så Glad Jeg Skal Bli

 

Å det er digg med snø…Tulla!

 

 

Ut må man, selv i snø! Går greit det altså, får jo lufta hodet! Se også: HER 

 

 

Ellers så har jeg endelig fått HBO Max og ser en serie der. Den heter Landscapers, krim og 4 deler. Siste delen kommer i morgen! Den er verdt å se, flotte skuespillere – så man lever seg inn i denne historien her! Nå ser det ut som “vaktmesteren” her har tenkt å måke utenfor og det er jo kjekt! Trengte ikke bilen i dag, og i morgen skal jeg av gårde. Men jeg tar det som trim og går! Jeg har jo FERIE! Deilig, jeg nyter hvert sekund…

 

 

Kontraster er artig..!

 

 

Kos deg masse med kvelden. Her blir det et glass rødvin og lese litt…

 

God kveld

18 kommentarer
    1. du må nok smøre deg med tålmodighet for jeg ser på værmeldingan e att dere skal få mere snø :=) vi hentet hjem et lass med ved i dag ,fiska litt også ,fikk to små lyr men dei fikk leve videre,mulig vi henter et lass ved i morgen også ,så får vi handle på torsdag når det skal regne ,1 nyttårsdag har jeg bedt alle mine til kalkunmiddag ,da blir det 7 eller 9 barn i stua så det kan bli ganske livat

      1. Du får kose deg masse med alle planene dine og besøk. Høres ut som liv i stua nyttårshelga.
        Artig å fiske, det er gøy! Kos dere masse videre med ferie! 🙂

    2. Artig å se vinterbilder fra det ganske land. Herlig. Og artig å merke at du gromkoser deg i romjula. 🤗 nyt ferie og fri. Klem

      1. Mange takk, her på øya er det full vinter og det får jo bare bli slik.
        Men det ble tyngre med all denne snøen. Fri har man og det er jeg superglad for!
        Klem nordover….Kos dere!

    3. Har sett Wisting, og nå ser vi Furia. Begge er bra serier. Du har fått vinter og tatt flotte vintermotiv bilder. Godt at du koser deg gjennom romjula og har fritt. Hatt mye besøk i romjula, og besøk kommer det nyttåraften. Blir nå godt med hverdag og rydde vekk jula. Klem

      1. Du har laget deg gode planer! Etterhvert deilig å rydde vekk jula, det blir neste uke en gang for meg.
        Mye jobb og pes med å pynte så da får det vare litt til ut i januar en gang.
        ..
        Vinter har det blitt her på øya, deilig å gå tur og så kose seg inne etterpå!
        Fin kveld videre til deg, klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg