Og det sosiale gror…

God lørdag i hus og hytter. Mange er kanskje på hytta på fjellet..

Lørdagen min gikk med til snømåking her hjemme. Første mann ut i gata på en lørdagsmorgen. Ingen er så ivrig som meg se.

Etterpå var det handling for mamma. Grua meg litt til å dra dit. For det hadde snødd i natt og måtte jeg måke der også. Neida, var helt fint der. Men hvem som hadde måka vet jeg ikke. Min eldste bror var der også. Det var ikke ham…

Det ble i hvertfall sosialt. Mamma og broren min og meg kosa oss med kaffe og kaffegodt. Gikk bra. Greier å sitte sånn en stund før jeg blir sliten. Fryktelig bøssete hos mamma. Men hun har en ny vri på vedbæringa…..sleper kubbene i poser. Så da lekker det jo bøss fra kjeller og opp trappa. Men fin trim for mamma dette ❤️

Etterpå gikk jeg tur her hjemme. Prata med en nabo/facebookvenn…Så da har jeg hatt min dose med det sosiale i dag asså.

Fin kveld til hele haugen her inne. Klem Solliv ❤️

#sosial #blogg #mamma #snømåking

6 kommentarer
    1. Har bare prata med mannen jeg..men koselig det også..hehe.. Bra du har hygga deg og den kaka så jo veldig god ut da.. 🙂 Vi hadde peis da vi bodde i huset og det blir mye bøss av ved altså.. Lørdagsklem <3

    2. Tusen takk.. Rullekake er godt..
      Det var søl og bøss overalt i stua og trappa.. Men hun liker å fyre. Har strøm også. Men det er bra det for da får hun mosjon. Ja må lissom prate litt i løpet av en dag.. Ellers litt stusselig.. Bra du har mannen din… Klemmer

    3. Du verden. mårrafuggel deluxe 😀 og snøelsker 🙂 Godt det var bra der hos mamma din, og at det ble en sosial og fin stund. 🙂 Savner mamma.. men er utrolig takknemlig for at jeg fikk ha henne så lenge som jeg fikk 🙂 Ha en fin lørdags kveld 🙂

    4. Ja all denne snøen må vekk også..og det er ikke en jobb som kroppen min liker….ish….Men…det må gjøres….Kanskje mor har en så snilll nabo som jeg har..? Jeg kom jo ut til ferdig måka sti….Så deilig!! Høres ut som en veldig sosial dag dette ja….

      1. Tusen takk. Pussig. En annen bror av meg måker som regel.. Men han er på fjellet. Var rart.. Men kanskje det ikke hadde snødd hos mamma den natta.. Var litt rart… De gode naboene som mamma hadde kontakt med før har flytta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg