Nytt prosjekt / strikk….ille spent nå vel?

Hei og flott kveld til dere her på blogg. Koselige mennesker. Jeg kjenner mange her inne og flere nye har jeg begynt å følge nå. Koselig. Jeg finner mine favoritter. Det gjør sikkert flere av dere.

Jeg må ha litt forskjellig grader på vanskelighet på strikketøyet.

Dette er deilig avslappende. Hører radio og koser meg,

Jeg bruker bomullsgarnet til Panduro. Cotton 8/4. Koster sånn kr. 20. Jeg fikk jo garn til jul. Her har jeg lagt opp 80 masker. Strikker riller. Hver pinne rett til to nøster er  brukt opp.  Da blir det håper jeg, et håndkle til badet.  Blir fint. Utrolig deilig garn å strikke med. Bruker pinne nr. 3.

Jeg er så glad jeg fikk så mye fint garn til jul, beste gaven 🙂

Kos dere med kvelden videre…

#strikk #garn #panduro #blogg


 

8 kommentarer
      1. Tusen takk. Liker småstrikk jeg. Sånn er det bare. Håndkler trenger vi alltid. Blir mykt og lett. Og alltid morsomt med hjemmelaget. Jeg vet du er glad i lilla. Jeg også 😁

    1. Høres ut som en avslappende kveld med koselig syssel. Det er jo avslappende å strikke, og det var kjempefin farge på håndduken 🙂

      Selv holder jeg på med et par tøfler som skal toves. Skal begynne på votter etterpå med mønstre på 🙂 Jeg storkoser meg med å strikke.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk. Strikk er bra for helsa. Avslappende. Kjekt å roe seg ned. Deilig. Høres spennende ut med det du lager. Herlig 😁 Ønsker deg en fin dag. Og det gir mestringsføkelse å lage noe selv. Håndkle og kluter er nyttige ting.

    2. Så langt du har kommet også, du presenterte jo nettopp ferdig skjørt 🙂 Her hos meg strikkes det også, men litt mindre nå enn før jul. Og til gjengjeld blogges det litt mer 🙂 Er kos begge deler 🙂
      Kjekt med nye blogger å følge også, blir småtravelt, og gøy 😀

      Klem ♥

      1. Tusen takk. Strikk går litt sånn i rykk og napp. Jeg er svak for småstrikk. Gensere kjøper jeg i butikken som regel. Ønsker deg en super dag….. 🙂 Vi blogges! klemmer 🙂

    3. Koselig og avslappende med et strikketøy eller hekletøy.Fin farge og vil nok bli deilig på badet. Sitter med strikk selv og hører på våre statsråder på tv. Fortsatt fin kveld🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg