Nyter du søndagen?

Hei, og god formiddag….

Ute er det regn og tåke. Det er litt deilig. Noen ganger finner jeg roen litt lettere inne da. Er det sol, så må jeg lissom ut og ut…

Her inne har jeg tatt inn naturen. Både blåbærlyng, gyvel og gåsunger. Mye fint å ha i vasene som ikke koster penger. Søndag. Fin dag. Kose seg litt her hjemme. Lese litt. Pusle litt på nettet. Sikkert noe jeg kan vaske og rydde i, men tror jeg tar FRI fra dette i dag. Rydde i et skap er det ingen som tar fra meg. Må ha litt ånden over meg. Kjenner at det er ikke dagen i dag 🙂

Etterhvert litt mer kaffe. Elsker kaffe på morgenen og formiddag, men da er det slutt. Visste du at det tar 10 timer før koffeinet går ut av kroppen. Litt å tenke på hvis du sliter med å sovne. Så ettermiddagskaffe har jeg slutta med for leeeeenge siden.

Ønsker deg en fin dag, kommer nok innom senere i dag her på blogg.

Så enn så lenge, klemmer Solliv ❤️

P.S. Bilde tok jeg her om dagen, Gåsunger som vi kaller det.

 

6 kommentarer
    1. god morgen,en fin og tørr dag hos oss i dag ,så jeg og mannen har vært ute og gått tur i 1.5 time nå :=) nå skal vi kvile beina så blir det nok en tur til i ettermiddag :=) kos deg inne

      1. Tusen takk 😀sola kommer her nå.. Så blir straks en tur ut på meg 😀jeg elsker jo å være ute… Men kunne greit hele formiddag inne i en bok 😀kos dere og slapp av 😀🌷

    2. En flott innedag skjønner jeg 😀 Har vært årsmøte i NK Salten hele helga til og med nå. Vakkert vær her, klart og 16 minus i morges. 🙂 Gåsunger sier vi også, men de får være i fred ute enn sålenge 😀

      1. Tusen takk.. Ble jo ikke innedag for sola kom og da ble det tur vettu… KOS deg i kulda… 😀 Her er sur vind i dag… Men ble bra vær 😀

    3. God kveld 😊 Det er så koselig å med gåsunger i vase, og fastelavensris hvis man kjøper eller lager selv. Jeg har ikke tatt inn naturen, pga av at jeg er allergisk. For de aller fleste er det sånn at de ikke kan drikke kaffe sent på ettermiddagen pga at de ikke får sove. Jeg er som kjerringa mot strømmen jeg, og bare må ha en kopp utpå kvelden ellers får jeg ikke sove 😉☕

      1. Tusen takk… Hehe.. Noen tåler kaffe på kvelden.. Ikke meg. Kan drikke koffeinfri da.. Hehe.. Men ikke alltid jeg har det i hus.. Mye allergi om dagen.. Merker at jeg klør i øynene jeg å. Men vant med det. Har vært plaget hele livet. Hele barndommen gikk med til sykehus på grunn av alkergi.. Hadde store problemer.. De kjørte på med sprøyter på den tida… Ønsker deg en fin kveld 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg