Nye sko – gode sko

 

I går kjøpte jeg meg nye sko 🌺

 

 

Ville ha noen sko som jeg kan pynte antrekket litt opp. Når man går i kjole og skal ut og spise middag f.eks. Sko som ikke er klassiske “joggesko” men litt mer stylet! 

 

Jeg likte disse, kan brukes til olabukse og litt mer pyntet som kjole/skjørt eller hvite/lyse bukser. Jeg ville ha lyse sko og jeg ville ha god såle. Ikke typen pumps, det har jeg – og brukes lite nå for tiden. 

 

Kjøpt i en skobutikk i sentrum her i byen og butikken heter NEON! De har et utrolig mangfold av sko..I alle stiler og farger!  Og butikken finner du HER og man kan kjøpe seg lykke Det er pinsehelg

 

 

14 kommentarer
    1. Skoene var fine, og de ser gode ut. Det er viktig. Jeg har som deg en del “pensko” sånn type pumps, men de kommer på bare på de helt store anledningene.
      Og ok, når det kommer til sko; Lykke kan kjøpes for penger.

      1. Mange takk, likte dem godt. Var både enkle og stilige på en gang synes jeg.
        Og gode på bena og fine såler. Pumps og meg er ikke så gode venner lenger..
        Så fyller ikke opp skapet med det.

        Lykke og penger snakker sammen!

    2. Viktig med gode sko 🙂 Jeg går bare i joggesko for tida jeg. Orker ikke annet for rygg og knær 🙂 Elsker joggesko 🙂 Bra du fikk noen du likte 🙂

      1. Likte disse jeg, noen ganger må man style seg litt ekstra vettu 🙂
        Jeg går mye i type joggesko – går mye. Kan ikke ha dårlige sko når man
        går 20 kilometer og sånn..

      1. Tusen takk, ja likte dem godt og var bra å ha på beina. Pynte oss gjør vi vet du…
        Det er sommer og sol og ferie og turer…:-) Sikkert også gode måltider på en Resturant eller flere..
        Så vi må fjonge oss..<3

        Klemmer og fin aften..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg