Det er pinsehelg

 

Man kan kjøpe seg lykke!

 

Jeg tror fortsatt på det jeg. Man har flere muligheter med mer penger i lommeboka..Når man ser pinseutfarten og alle køene så skaper det forventning hos mennesker. De skal er sted: På hytta, til venner, til landstedet eller på reise til storby og langhelg! 

 

Jeg vil påstå! Det er mer å finne på hvis man har penger og muligheter..Det er greit med den kortreiste lykken av å se blomster, blå himmel, solnedgang! Kaffekoppen…Men kaffekoppen på hytta gir kanskje større lykkefølelse enn den kaffekoppen man nyter hver dag hjemme..Jeg tror det med forandring, noe annet..Noe å se frem til og glede seg til – gir annen lykkefølelse og den lykkefølelsen kan man kjøpe!!!

 

🌺

 

 

GOD PINSE 🥰

6 kommentarer
    1. Jeg er egentlig ganske så enig – selv om jeg tror at det enkle ofte er det beste, så er det godt å komme litt avsted for å oppleve det enkle! Som med bobilen som selvfølgelig koster penger å drifte! Så er det noe med at man skal ha noen hobbyer som en bryr seg om – og dette er min! Hele vinterhalvåret flyr jeg jo rundt i skauen og leker troll og brenner bål – det er ganske billig……! Håper du har noen koselige pinseplaner 🙂 klemmer til deg, vennen!

      1. Du er jo flink og sparer hele vinteren til denne lykkebobla som bobilen gir deg.
        Du har den i hodet når du jobber overtid og gir deg energi..For når våren kommer og helgene kommer da
        har du muligheten..Så det er noe med forventninger, noe å se frem til. Og variasjon.
        Ikke sikkert du hadde synes det hadde vært så gøy å brenne bål i skogen hele året (hvis det var mulighet).
        Men bobil koster. Er man fattig og blakk, så må man skrinlegge den. Så jeg tror at lykken kan kjøpes ja.
        Fint i Fredrikstad i pinsen, mye som skjer her så skal kose mg rundt i byen og Gamlebyen..Masse turister – Fredrikstad Cup.Klem…

      1. Lykke kan kjøpes og det er sikkert noen som sliter og aldri vil finne lykke selv med penger.
        Men det er måte på hvor lykkelig man blir med kaffekoppen samme sted året rundt.
        Jeg tenker innstilling og variasjon er en viktig del.

    2. Det er klart at lykke kan kjøpes for penger, som ei hytte eller en reise.
      Men lykke kan og finnes uten penger. Det har noe med innstilling å gjøre. Jeg kan finne den samme roen i kurvstolen på trammen som på hytta.

      1. Lykken kan kjøpes for penger. Det tror jeg på. Men lykken finnes jo overalt.
        Men er man på hytta hver dag så er det kanskje ikke samme lykkefølelsen. Mennesker streber vet du.
        Forandring er viktig. Og du har hytte og da har du et valg. Men skjønner hva du mener..Så
        enig, innstilling er en faktorene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg