Ny dag roper 🧡

 

God formiddag denne søndagen! Jeg skal etter hvert pakke sekk og gå på tur! Sola skinner, det ser lovende ut..

 

Påsken står for tur det er deilig…Jeg skal jobbe noen dager til før påske! Så er det påskeferie..Tenker det er etterlengtet med fridager for folk! Jeg har jo mye fri, men husker tidligere da jeg jobbet 100 %. Da onsdagen var ferdig og maten var i hus da var det påske for meg. Men fryktelig slitsomt. Jeg handlet jo til mamma og dem også, rett etter jobben på onsdag. Det er nok 12 år jeg handlet for to husholdninger. Så var det en ny runde og ny fullstappa butikk og så var det hjem til meg selv! Utrolig sliten, men da kunne påsken komme. De fem dagene der var bare magiske…💛 en lang vinter og ingen fridager siden 1. januar unntatt helgene da! 

 

 

Nå er livet mitt annerledes og fylt med egen ro….jeg bare er utrolig glad for det altså. Ikke glad for å være hørselshemmet, men glad for å få et annet liv…!

 

 

I går ble det middag med koriander og det er nok middag til i dag også..Håper å komme med oppskrift til dere! Så følg med 😀

 

NYT DAGEN – KOS DEG!

 

16 kommentarer
    1. Det er en tid for alt, og årene med å stelle for foreldre er over for oss. Bare besøke mamma på sykehjemmet. Og som du skriver, så er det godt.
      Vi trenger å endelig senke skuldrene, og vi som ikke jobber får jo gjort det enda mer.
      Kos deg og nyt dagen! God tur ut 🙂 Klem <3

      1. Tusen takk. Slitsomme år helt klart…Mamma har det godt på sykehjemmet..Så er ikke noe stress på den måten lenger. Men pynte to hus og rydde og handle…Ja, det tar på ved siden av full jobb.
        Nyt dagen! Klem 🙂

    2. Ja det ble en annen hverdag når foreldrene gikk bort, og også nå hvor jeg ikke jobber lenger. Jeg pleide som regel å jobbe fram til onsdagen, ettersom de fleste kollegene hadde barn og skulle reise bort. Selv pleide jeg ta en uke fri for å reise til London før påsken startet, så fikk de andre dra på fjellet eller hytta. Det er jo uansett en del fridager. Håper du år en nydelig søndag i det fine været, klem 🤗

      1. Skjønner deg altså, kjekt å dra på tur før alle og det er hyggelig å dele med andre som skal av gårde.
        Det er veldig pent gjort..
        Mamma har jo vært dement 10 – 12 år…helt utrolig slitsomt.
        Skulle vært på hjem for lenge siden..Bare slit de senere årene.
        Pappa som var døv og mamma dement, da ble det mye tut og kjør! Trist å miste pappa da, men sånn er jo livet.
        Nå er det gutta og meg..Det er bare hyggelig og ikke noe stress. Klem og fin søndag.

    3. Jeg vil tro det kjennes deilig å ha litt roligere dager og ikke måtte løpe både foran og bak.😅
      Høres ut som du har hatt fine planer for denne flotte Palmesøndagen.🤩
      Ha en fin kveld!🤗👌🏻

      1. Tusen takk, ja det er deilig å kunne puste igjen…Helt klart.
        Ja, i dag har det vært deilig dag sjø og masse sol..
        Nyt kvelden 🙂 den er enda ung.

    4. Livet forandrer seg – og vi tilpasser oss nye rutiner! Siste innspurt på jobb også for meg – 3 dager, og såååå er det friiiiii! Jeg gleder meg så innmari <3 klem

      1. Det er en tid for alt, det med mamma har vært utrolig. slitsomt.
        Hun burde vært på hjem for mange år siden. Godt med fri etter all den jobbinga di.
        God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg