novemberturen i går

 

God ettermiddag. I går gikk jeg til sjøen. Været var fantastisk! Så da må jeg til sjøen..Fred og ro og sitte sånn på en krakk å glane utover. Det er sjelefred for meg altså…Det er to ting som gir ro i sinnet. Det er vann og ild! Bål hadde jeg ikke, men skal nok fyre opp en dag jeg å, ved sjøen! Noen padler…kjente dem ikke jeg…

 

 

I motlys – sola var så skarp at jeg hadde ønsket jeg hadde med solbriller. For øynene rant og rant..sterkt lys er så uvant og litt hardt for øynene på denne årstiden!

 

 

Jeg er svak for tre-brygger! Fine motiver og er litt barndom og nostalgi for meg!

 

 

Nesten som en sommerdag <3 

 

 

Tok skauen hjemover og sola på vei ned…bak åsen!

 

 

I år har ikke jeg sett så mange farger. Det har vært mest gult synes jeg! Og noe er grønt enda…Noen holder ut og gir aldri opp! Sånn er det jo blant oss også! Gir seg ikke…

 

 

Likte dette bildet. Med lyset bak og fjellet som en hatt! Se et lite innlegg her: Så hatten passer 

 

Jaja…det er mange fine motiver rundt omkring bare man titter rundt seg..Helt klart! Og ut må man – hver dag er en turdag <3 I dag har jeg gått 2 turer. Har jobbet i byen igjen..Så da ble det 2 fine turer! Fantastisk vær i dag altså! Helt deilig…Og valget går sin gang – det telles og telles!

 

 

HA EN KJEKK ETTERMIDDAG!

12 kommentarer
    1. så nydelige bilder,ja når det er så vakkert som dette ville jeg også trekt ned til vannet :=) det ble ikke tur på meg i går og i dag ,etter timer opp og ned i gardintrappa med malerullen i hånden sliter jeg med hodepine ,så nå skal jeg roe ned resten av uken ,kanskje gå en tur i morgen for jeg får ikke gjort mer før mannen har hatt på lister :=)

      1. Tusen takk, nydelig ved sjøen på slike dager. Bare så deilig! Du har stått på veldig og du må være sliten etter en slik jobbing! Fortjener en tur i morgen…

      1. Tusen takk snille deg! En lørdag eller søndag skal jeg prøve å fyre opp et bål på tur! Ikke så god på det jeg 🙂 Men har det som mål, Klemmer….

    2. Det er flott ved havet, så i helga skal jeg en tur til havet. Hr Yr lovet strålende sol på lørdag, så da får en se hvor ferden ender. Det er ikke ofte jeg tar meg en tur dit, for når en bor en time inn i landet så blir man vanligvis landkrabbe på turene sine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg