Så hatten passer

 

Følgte ikke med på valget jeg! Må komme meg i seng skal jeg greie å komme meg opp og på jobb..Så hvem så passer på hatten denne gangen vet jeg ikke enda…Har nok med å våkne og drikke min kaffe så lenge! Føler meg litt som et murmeldyr om dagen. Synes det er deilig i senga og når klokka ringer så har man bare lyst til å snu seg rundt å gi FAEN – rett og slett… Vet ikke, jeg får skylde på mørket ute/årstiden kanskje…eller bare alderen….Når man har stått opp etter klokke i snart hele livet…Så blir man trøtt av det…bokstavelig talt! 

 

Hopp og sprett!

10 kommentarer
    1. Et stilig bilde!

      Ja jeg har heller ikke fulgt med på valget…. man blir jo tvunget inn i forskjellige debatter hver gang man slår på TV 🙁 Men nå er det snart over!

      Ønsker deg en fin onsdag 🙂

      klem

      1. Ja, var litt artig. Tusen takk og fin onsdag til deg…
        For meg er det vanskelig å følge med på direktesendinger på grunn av hørselsproblemer. Så da faller man litt ut ja…Klem…

    2. Hihi, vi får nok hoppe og sprette ei stund til…… men – jeg er litt sliten jeg au – mest lyst til å gi faen ja….. Stilig bilde forresten! God klem <3

      1. Vi må nok det, men sliter litt med påfyll av energi om dagen! Finner jo energi på en tur hit eller dit. Ikke bare i skogen, men til Oslo eller andre steder! Stopper litt opp nå synes jeg…Bare være hjemme å glo i taket lissom! Hm…

    3. Sikkert en reaksjon på at den lyse årstid definitivt er over. Og ikke minst hva pandemien har og vil føre med seg for oss mennesker… 🙂 Sender gode tanker og klem mot sør 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg