Nostalgi dere

 

God kveld – her er jeg igjen! 

 

Da jeg så denne dingsen på TEKNISK MUSEUM så måtte jeg så klart kjøpe med meg en slik! Dette er gode minner altså, husker jeg hadde to stykk. En lik denne og en dobbel så stor..Men hvor de har blitt av er en gåte! Kanskje i en eller annen skuff hjemme hos ho mor? Tre muligheter – nå er jeg ferdig med 1 og 2 – får hive meg over den med oddetall på den ene siden og partall på den andre! Gøy! Ja, jeg elsker å være barnslig…🥰

 

 

Husker du???

18 kommentarer
    1. Jaaaa, den husker jeg sååå godt 🙂 Likte godt å holde på med den. Selv kom jeg over Rubiks kube på en butikk her i Mijas pueblo for noen uker siden, så jeg kjøpte like godt den. Husker godt at jeg kunne hele kuben utenat. Nå er det kun første laget (etasje) jeg klarer, men ved hjelp av en fin opplæringsvideo på YouTube, så fikk jeg til hele. Nå gjelder det bare å lære seg det utenat igjen 😉

      1. Ja, gøy å holde på. Rubiks kube har vi flere av her hjemme. Men ikke så god på den – men det er trening og husk og
        teknikk sikkert..artig. De hadde slike på Teknisk Museum også!
        You Tube, ja du sier noe…kanskje jeg skal ta en titt!
        Kos deg masse med kvelden da… 🙂 Kjekt å pugge litt, haha….

    2. Ja, disse husker jeg, – fantes med bilde som skulle pusles riktig også. Moro at de fortsatt er å få tak i! Ellers husker jeg Rubiks kube, og kjøpte en ny for et par år siden. I min barndom kjøpte jeg et hefte med løsningen en gang vi var i Drammen (tror ikke vi fikk kjøpt den der vi bodde), men nå finnes det på YouTube.

      1. Skikkelig gøy med slike dingser og man blir glad når man finner slikt!
        Nå får vi løsningen på nettet ja, men var jo ikke slik tidligere…
        Både på godt og vondt dette ❤️ savner jo den gode gamle tiden jeg!

    3. Ja, jeg husker! Hadde ikke selv, men husker godt at venner hadde, og jukset for å få tallene i riktig rekkefølge… Tok ut bitene og satte dem på riktig plass, hehe 😀

    4. Å, ja!! En sånn hadde vi også.🤩
      Den hadde jeg helt glemt.
      Morsomt å finne slike minner.🤗
      Kos deg med teknikken og tallene.👍🏻😊

      1. Tusen takk, veldig fin og jeg jeg ble så glad når jeg fant denne! 🙂 lykke for meg..
        Moro med tall og få de på rett plass! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg