noen liker mandager

 

God dag! Håper det går greit denne mandagen. Liker jo å komme igang jeg. Men jeg liker også masse tid til meg selv. Gjøre det jeg vil 🙂 Det er slik jeg lever! Fylle dagene med tur og hjem! Det er da jeg trives best. Men jeg liker også at ting er åpent. Åpne butikker og samfunn. I Fredrikstad er det litt kjedelig på søndager! Lite som er åpent. Skulle ønske biblioteket var åpent denne dagen i det minste. Slik at man hadde en møteplass hvis man ønsker det! Spisesteder er åpne, men ønsker også andre ting, ikke bare spisegreier. Litt mer kultur og liv..Men akkurat nå er vi i korona-tid da, så er annerledes det også! For nå er det mye smitte i Fredrikstad og Sarpsborg! Det kom av et stort arrangement som var i Skjeberg. Og har tilknytning til begge byer! Dette burde vel ikke pågått i disse tider…Håper det blir bøtelagt! Så da får man holde seg mest mulig for selv og gå i skogen! Men jeg deltar ikke på noe privat jeg altså! Mange mennesker inne nå, nei takk!!! Liker helst det som skjer utendørs i disse rare tider <3  – Fikk du med deg innlegget fra i går kveld! Se her:  Solliv ønsker god natt og om det å lade 

 

Mandag er litt trå! Hodet er koblet vekk og ting går litt saktere! Det går seg til utover sikkert…

 

Tenker jeg!

 

Nyt dagen!

10 kommentarer
    1. Veldig leit med den økte smitten. Det er så utrolig hemmende, spesielt for det sosiale.
      Jeg liker mandagene godt jeg, men har jo opplevd at mandagene er den dagen jeg er dårligst, og ofte sengeliggende. Fordi jeg tar meg helt ut i helga. Men nå når jeg er singel igjen, så er helgene relativt rolige, av og til veldig ensomme, og da er mandagene beste dagen i uka, for da starter alt opp igjen 🙂
      God mandag til fine du ♥ Klem ♥

      1. Veldig tråkig og hemmende ja. Kan jo snart ikke gjøre annet enn å være i lag med seg selv i sin egen lille hule!
        Mandager er greit når man kommer hjem fra jobben. Helgen for single er litt kjedelige noen ganger ja. Lite som
        skjer! Så man kan fort bli litt ensom i helgen! God fin dag til deg..Klem herfra!

    2. Huff, og huff! Ikke noe moro med den smitten. Her i Trøndelag er vi heldige, for det er nesten ingen som er smittet.

      Det er på tide at folk nå må ta dette på alvor. Ser bare i kø på butikken hvor nære folk står, og jeg sa fra til en som stod for nær at det var fint om han kunne holde 1 m avstand.

      Jeg liker mandager kjempegodt, for det er en ny uke med nye muligheter 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk – folk må lære snart. Og dra sammen masse mennesker nå er ikke det lureste!
        Bra du da i fra til ham! Søndager kan være litt stusselige, men deilig å ha fri. Mandag er deilig det og særlig hvis man har fri – hehe….:) God klem.

    3. Min mandag har også vært litt trå… men nå er jeg i siget! Har fått klippet grass, gått en lang tur, og hatt en lang prat med prinsessa! I morra kommer ho til middag – det blir koselig! Alt er rart nå i korona….. enig med deg – det er litt kjedelig… men uansett er jo jeg mest glad i å være ute på tur i skauen eller på fjellet eller ved sjøen…. blir mye for meg sjøl nå! Jeg gjør jo noe sammen med andre, men det er mest småtteri! Klemmer <3

      1. Ja er kjedelig for jeg liker å gjøre ting når høsten kommer! Konserter og utstillinger og sånt! Finne på noe på helgene eller på kvelden! Slik at ikke alle dager er like! Men er ute på tur – det er jo der jeg trives best! Koselig at du får besøk i morgen! 🙂

      1. Tusen takk, har er det helt ILLE med smitte nå! Holder meg i god avstand fra folk på butikken og samlinger innendørs det avstår jeg fra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg