Noen ganger

 

Noen ganger må man bare være litt diva! Tenkte jeg fikk ta en dusj for jeg har holdt på i hagen og rotet inne blant trær og kappet grener og ryddet. Så da vasket jeg håret og satt på en strikk. Skal tørke det etterpå og gå en tur tenker jeg. Tida løper når man holder på ute! 

 

 

Laks, ris og salat på plattingen bak hagen! Med denne DUKEN Spiste og gikk inn i dusjen..Slappet ikke av altfor lenge ute. Er lissom ikke min stil! Men du det er fredag og helg og sommer – 🧡 Bare til å nyte…Skal ikke gjøre noe mer i dag jeg, bare gå en tur! Kanskje ta meg en øl.

 

H E L G

18 kommentarer
    1. Sikkert herlig å være litt diva etter hagejobbing. Høres ut som du går inn i helgemodus nå. Veldig bra. 🤗 Ser at regnet i sør unngår kyststrøk og dine områder. Nyt og kos deg masse. God helg. Klem 🤗

      1. Tusen takk, måtte lissom spyle av meg alt rusket etter hagejobben. Her er det meldt sol og fint i helgen. Deilig.
        Ønsker deg en fin kveld og helg! Helt klart deilig når fredagen kommer susende…Klem 🙂

    2. Man må også slappe av 🙂
      Jeg er heller ikke glad i å sitte ute i solen for lenge…. da vil jeg heller gå en tur å nyte det fine veret 😀
      Herlig diva-bilde og kule solbriller!

      Lag deg en fin lørdag:-)

      1. God formiddag, ja det er deilig å gå turer og bare nyte. Ligge pal er ikke jeg laget for lenger merker jeg! <3
        Fin dag videre…
        Tusen takk! Klem..

    3. Skikkelig flott diva. Og det var et herlig bilde av deg foran de gule blomstene på siste innlegg også. Kjærligheten er størst av alt <3

      Måtte inn og lese meg opp litt nå, så jeg tar en felles kommentar for alle innleggene dine her 😉 Koselig å følge deg, og jeg blogger også mindre nå. Om det er sommeren eller andre ting, det er ikke så nøye 🙂
      Du er jo flink til å blogge du da 🙂

      God lørdagskveld! Klem <3

      1. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar. Koselig at du leste deg opp litt.
        Prøver å henge i stroppen. Selv om det frister å være ute hele tida. Men litt innetid har jeg jo!
        Klem til deg og God Sommer……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg