Noen ganger…

 

Det er fortsatt lørdag og jeg er her hjemme og har ordnet litt i hagen..Innom bloggen og deler noen flere bilder fra Horten i går. Karljohansvern er et flott område, men man må sette av flere dager – for det masse å se ute og inne…Timene går og mat skal man ha – hjemme eller på tur! Det tar jo en stund det også å sette seg ned og bestille og vente på mat og nyte maten i fred og ro..Sånt er koselig synes jeg. 

 

Synes selv det øverste bildet er fantastisk fint, med seilbåten som kom akkurat der og da..Ble ganske perfekt synes jeg! Flere bilder her: Det ble bad her … 

 

Håper du nyter lørdagen… Jeg har jo lånt bort bilen, passer meg bra for da kan jeg ta meg en øl i kveld også…haha…Flere bilder på IG – Solliv blogg og det kommer sikkert flere bilder på IG utover kvelden..

 

Da er det bare å ønske deg en Riktig God Helg!

 

14 kommentarer
      1. Mange takk, ja ble fint motiv synes jeg.
        Her regner det og været er vel litt sånn opp og ned til uka…:-) får håpe dere får litt sol og fint vær.
        Klem <3

    1. En bra dag for deg i dag. Var i skogen i ettermiddag og bada noe som var deilig. En stund siden sist jeg var både i Horten og Fredrikstad. Men jeg husker at jeg gikk en turmarsj i Horten på 1980-tallet og at jeg løp en halvmaraton som jeg ikke fullførte i Fredrikstad på 1990-tallet. Men det er bra byen begge to. Mye liv og tradisjoner og historie i de områdene der. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk for fin kommentar Helge. Fredrikstad og Horten har sjel synes jeg. Fine byer.
        Artig at du var med på turmarsj. Husker også det var populært med Oltidsmarsjen tidligere, noen år siden det da..
        Bad er deilig, må bare slå til når muligheten er der. God søndag, kos deg!

    2. Flott bilde, ja – helt enig <3 Karljohansvern er flott – men som du sier, veldig mye å se! Har vært der mange ganger – på museene og ute! Fint tursted og fint museumssted! Goooode klemmer <3

      1. Tusen takk, ja likte motivet.
        Masse å se på og blir flere turer for meg denne sommeren og høsten. For her var det mye å utforske.
        God fin dag, klem..hele området er jo så fiiiint!

    3. Flotte bilder, og jeg har kost meg. Er mye å se. Blir nok flere turer dit på deg. Her er det overskyet og skodde langs fjellsidene. Mye kjøligere ca 13 grader. Sitter her temmelig forkjølt. Nyt søndagen. Klem

      1. Uff da, god bedring…håper du fort blir frisk igjen. Fin by og fint område – bra du koser deg med bildene og kan
        mimre litt. Ja – hit blir det flere turer. For her var det masse å se på.
        Kos deg masse med kvelden og nyt 🙂 God klem 🌼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg